Într-un context general în care energia reprezintă o provocare semnificativă, Brick România a ales să investească în folosirea energiilor verzi, care contribuie atât la diminuarea poluării, cât și la creșterea gradului de independență energetică în industriile mari consumatoare.
În primă fază, instalarea unui astfel de sistem verde este estimată să acopere aproximativ 40% din necesarul de energie, urmând ca în a doua fază a proiectului acest procent de producție a energiei verzi să fie dublat.
„Discuțiile despre găsirea soluțiilor alternative de energie, atât pentru eficiență, cât și pentru reducerea emisiilor de carbon au devenit o prioritate pe agenda a tot mai mulți jucători economici. Contextul plin de provocări pe care îl traversăm poate deveni o oportunitate de accelerare a implementării energiei verzi, iar în acest sens compania noastră și-a asumat investiții pentru următorii ani, astfel încât să obţinem independenţă energetică şi un control eficient asupra costurilor asociate. Începem proiectul de implementare a panourilor fotovoltaice cu magazinul nostru din Constanța, însă vor urma treptat toate magazinele din rețeaua Brick. Primele investiții sunt realizate din fonduri proprii, însă pe viitor luăm în calcul și accesarea fondurilor europene”, a declarat Oana Nechita, director executiv Brick România.
Pe lângă proiectul de implementare a energiei verzi, retailerul dobrogean a început deja să aplice și alte măsuri de economisire a energiei prin scăderea numărului de ore de consum de electricitate pe toată plaja de echipamente de marketing și promovare, prin reducerea intervalului de timp pentru aprinderea și stingerea reclamelor luminoase, dar și iluminarea controlată în magazine. Aceste măsuri au scopul de a eficientiza consumul de energie și, totodată, de a contribui la scăderea gradului de poluare.
Brick România vrea să schimbe flota de mașini cu unele electrice
În aceeași strategie de tranziție către energia verde, Brick România are în plan pentru viitor și schimbarea flotei de mașini cu unele electrice.
Brick România, un brand românesc de magazine de bricolaj, home improvement și proiecte DYI înființat în 2002, se află în proces de extindere a rețelei sale naționale de magazine. În prezent, compania operează cu 5 magazine: Brick Constanța, primul magazin al companiei, inaugurat încă din 2002, Brick Mangalia deschis în 2017, Brick Giurgiu deschis în 2019, centrul regional Ovidiu inaugurat în vara anului 2021 și Brick Satu Mare deschis în martie 2022.
Retailerul plănuiește inaugurarea unui magazin în Oradea în martie 2023, cu o suprafață de 10.000 mp în interior și peste 200 de locuri de parcare. Alte orașe vizate pentru noi deschideri în viitor sunt Brașov, Ploiești, București, Cluj sau Iași.
Perwoll lansează la Romanian Fashion Week, o colecție capsulă din haine vintage

Compania Brick România este primul brand de magazine de bricolaj, home improvement și proiecte DYI din țară, cu o tradiție de 20 de ani pe piață dobrogeană. Înființat în anul 2002, magazinul Brick este un furnizor de produse universale folosite pentru construirea, întreținerea, amenajarea sau decorarea locuinței. Brick se adresează în special clienților persoane fizice, pentru proiecte de tip DYI, dar și dezvoltatorilor imobiliari pentru proiecte rezidențiale, oferind un portofoliu de 60.000 de articole din 15 domenii.
După magazinul Brick Constanța deschis în 2002, în ultimii trei ani alte trei noi magazine au fost inaugurate. Astfel, compania constănțeană Brick este prezentă din anul 2017 și pe piața din sudul litoralului prin magazinul Brick Mangalia, în anul 2019 compania a inaugurat magazinul Brick Giurgiu, iar în vara lui 2021 a fost deschis centrul regional Ovidiu. În marte 2022 s-a deschis Brick Satu Mare. Pentru următorii ani, compania are în plan locații noi în Oradea, Cluj sau București. În prezent, echipa Brick România numără aproximativ 300 de angajați, număr care va crește odată cu deschiderea noilor magazine.