Lectură de 4 minute

11 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Brandul românesc de haine Mizar își extinde rețeaua de magazine și deschide un nou depozit logistic

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Brandul românesc Mizar, care produce haine și accesorii pentru femei, își extinde rețeaua de magazine în marile orașe și are în plan amenajarea unui nou depozit logistic. Retailerul vrea să își mărească capacitatea de producție cu 20% și își mărește echipa. În plus, brandul își dorește ca ponderea vânzărilor online din total vânzărilor să fie de 15%.

”În perioada următoare ne propunem extinderea rețelei de magazine fizice în orașele mari în care încă nu suntem încă prezenți. Ne dorim amenajarea unui nou depozit logistic care să ne permită o mai buna gestionare a magazinului online mizar.ro.

De asemenea, urmărim creșterea capacității proprii de producție cu 20% prin mărirea echipei implicate în activitatea de producție. Și, bineînțeles, nu în ultimul rând vrem să îmbunătățim programul de loialitate pentru a oferi mai multe beneficii clienților fideli MIZAR, alături de creșterea notorietății brandului la nivel național” a explicat fondatorul Mizar.ro.

Strategia de viitor a brandului Mizar este concentrată pe extinderea rețelei de retail, în toate orașele mari din România. În fiecare sezon, brandul autohton de haine românești lansează o colecție care cuprinde 300 - 400 de modele noi. Colecțiile MIZAR sunt orientate către un design modern și cu materiale preponderent din fibre naturale.

Discounturi de până la 75% de Black Friday

Brandul românesc de haine Mizar.ro va avea reduceri de până la 75% în campania de Black Friday de anul acesta.

”În acest an am pregătit pentru evenimentul Black Friday o serie de oferte cu diferite discounturi ce pot ajunge până la 75%. Pe lângă acest lucru, avem în vedere ca în cadrul acestei campanii clienții noștri fideli, posesori ai cardurilor de fidelitate MIZAR, să se bucure de oferte speciale”, a completat Dan Lupu.

MIZAR.ro: Vom încheia anul 2021 cu o creștere de 35% a vânzărilor online

Domeniul fashion este printre cele mai competitive din comerțul online românesc, dar totodată categoria cea mai matură digital. În ultimele luni de pandemie, cumpărătorii au cumpărat articole vestimentare tot mai mult din online, lucru observat și de magazinul mizar.ro.

”Magazinul online a înregistrat o creștere cu 35% față de anul 2020, atenția clientelor fiind îndreptată către ținute complete tip outfit și mai puțin spre un produs singular. De asemenea, în această perioadă a crescut valoarea coșului de cumpărături și numărul de clienți noi. Bineînțeles că, în contextul pandemiei am remarcat o creștere a numărului plăților cu cardul în locul plății ramburs, la curier”, a declarat Dan Lupu, fondator Mizar.ro.

Citeste si:
BNPL, din ce în ce mai căutat. Ce preferă românii să plătească în rate fără dobândă
BNPL, din ce în ce mai căutat. Ce preferă românii să plătească în rate fără dobândă

Sectorul fashion va depăși un miliard de euro până la finalul anului

S-a observat și în acest an o creștere semnificativă în domeniul fashion online, situație observată de altfel în ultimii ani, dar pe care pandemia Covid-19 a accelerat-o foarte mult.

”Oportunitățile sunt foarte mari în industria de fashion, de aceea în ultimii 2 ani am făcut investiții pentru îmbunătățirea platformei online, pentru promovarea mult mai intensă a magazinului mizar.ro și am început colaborări cu agenții specializate în promovarea comerțului online. Ponderea vanzărilor online din total vânzarilor a crescut de la 5% în 2019 la 10% în 2021”, a mai spus Dan Lupu.

Produsele vedetă ale verii au fost ținutele de ocazie. Amânarea nunților din primul an de pandemie a făcut ca sezonul cald din 2021 să fie unul plin de evenimente speciale din categoria nunților și botezurilor. Acest lucru a fost observat în creșterea numărului de cumpărători de ținute de ocazie.

”În perioada pandemiei, afacerea a fost susținută de producția de echipamente de protecție. De asemenea, am reorientat colecțiile MIZAR către ținute casual și sport având în vedere interzicerea multor evenimente. Însă, pe perioada verii produsele vedetă au fost cele dedicate evenimentelor speciale. Odată cu venirea toamnei clienții MIZAR au devenit foarte receptivi la colecția de geci și paltoane”, a declarat Dan Lupu.

Mizar este un brand românesc care are 16 magazine propii în România și un site online. Mizar a înregistrat rezultate favorabile în materie de creștere a afacerii. În anul 2020 cifra de afaceri a depășit 14.000.000 lei, iar compania estimează că va avea o creștere de peste 40% față de anul trecut.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Brandul românesc de haine Mizar își extinde rețeaua de magazine și deschide un nou depozit logistic