Lectură de un minut

07 Aug 2018 - Știri și Noutăți

Brandul japonez Miniso se pregateste de deschiderea primelor unitati

Miniso este un brand japonez care se remarca prin vanzarea de produse traditionale alimentare, dar si de ingrijire personala sau intretinere a locuintei la preturi reduse. Acesta face primii pasi pentru a inaugura magazine in Romania, informeaza profit.ro.

Compania a cunoscut o expansiune uriasa - in cinci ani a ajuns sa aiba 3.000 de locatii si o cifra de afaceri de 1.8 miliarde de dolari.

Pentru piata locala, planurile retailerului includ inaugurarea a peste 40 de magazine, urmand ca primele 5 sa se deschide pana la finalul lui 2018.

Confirmarea oficiala este facuta de aceeasi sursa, care mentioneaza ca deja s-a rezervat un spatiu de amenajare in mall-ul din zona Obor a Capitalei, Veranda Mall.

Miniso este prezent in aproape 60 de tari si regiuni. Strategia pe care se bazeaza retailerului presupune actualizara produselor saptamanal si vanzarea lor la preturi low-cost.

Sursa foto facebook Miniso Filipine

Citeste mai departe: