În 2018, Pernigotti a decis să înceteze producția în fabrică, punând capăt unei tradiții care datează din 1860.
Planul este redeschiderea fabricii din Novi Ligure cât mai curând posibil, pentru a putea funcționa la timp pentru sezonul de Crăciun, scrie European Supermarket Magazine.
Produsele marca Pernigotti, cum ar fi crema de alune, nuga albă și gianduiotti, au lipsit în mare măsură de pe rafturile retailerilor italieni de aproximativ un an.
Vânzarea pune capăt a mai bine de doi ani de incertitudine asupra viitorului Pernigotti, în urma vânzării unității sale de înghețată.
De asemenea, se asigură că una dintre cele mai longevive mărci de ciocolată, care datează din 1860, va continua producția în Italia.
Achiziția Pernigotti vine la câteva luni după ce JP Morgan a intrat în capitalul Walcor, un producător italian de top de ciocolată, cu sediul în Cremona. Ambele achiziții fac parte din planurile multinaționalei americane de a crea un centru italian pentru excelența ciocolatei.