Forma mânerului genții reprezintă combinația distinctivă dintre un corp rigid și încăpător și liniile curbe ale decorului metalic. Acest element emblematic, cu sigla Bulgari cu majuscule romane, reprezintă semnătura iconică a genții și formează un cerc complet cu mânerele superioare rotunjite.
În 1975, bijutierul Roman a îndrăznit pentru prima dată să-și folosească logo-ul ca element de design gravat pe fața unui ceas, o alegere stilistică ce reprezenta la acea vreme o inovație fără precedent. De la bijuterii la accesorii și ochelari, logo-ul Bulgari a devenit în curând o marcă distinctă a stilului Maison, mai ales gravura circulară, inspirată de inscripțiile de pe monedele antice romane, a colecției BULGARI BULGARI.
Geanta are o formă versatilă, cureaua fiind detașabilă, pentru a fi purtată asemenea unei poșete sau pe umăr.
Întruchipând măiestria Bulgari, geanta este confecționată din piele de vițel, tratată natural, oferind un aspect luxos.
Materialul rafinat include și o serie de nuanțe inspirate de pietre prețioase, cum ar fi Vivid Emerald, Truly Tourmaline, Sofran Amber, Foggy Opal, Ivory Opal, argintiu și negru, exprimând ADN-ul lui Bulgari ca maestru al culorii.
Magazinele Berezka: ,,Ne așteptăm la probleme logistice. Nu putem să preconizăm nimic''
![Magazinele Berezka: ,,Ne așteptăm la probleme logistice. Nu putem să preconizăm nimic''](https://www.retail.ro//storage/image_thumbs/thumbs/7858edb77da72b7fc44ced44312ffaa5/1201x628-10-90.png?v=1645791769)
Noua geantă va fi prezentă în anumite buticuri Bulgari din întreaga lume, dar și pe B.com încă septembrie 2023, prețul său fiind de 17,700 lei.