Lectură de 4 minute

21 Nov 2022 - Știri și Noutăți

Brandul 4F a deschis cel mai nou concept de magazin flagship în Mega Mall București 

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Brandul polonez 4F își extinde rapid lanțul de magazine staționare. După marele succes al deschiderii de magazine în centrele comerciale din rețeaua NEPI Rockcastle, în orașe precum Timișoara, Constanța, Ploiești, Râmnicu Vâlcea și Târgu Mureș, 4F a inaugurat cel mai nou magazin al său în București, în Mega Mall, reorganizat după un concept original. Acesta este cel de-al 17-lea magazin 4F din România. Marea redeschidere din Mega Mall București a avut loc pe 18 noiembrie și este însoțită de promoții pentru clienți.

Sursa foto: 4F/ NEPI Rockcastle

Noul magazin dispune de un spațiu generos de 222 metri pătrați și este amenajat conform celui mai nou concept pentru un magazin de tip flagship al brandului.

Gama 4F oferă îmbrăcăminte și accesorii sportive pentru toți cei pasionați de mișcare și de un stil de viață activ, indiferent de vârstă sau de sportul preferat. Clienții vor putea testa și achiziționa cele mai noi colecții pentru sporturile de iarnă, schi și snowboard, produsele având cele mai noi tehnologii de impermeabilitate și rezistență la temperaturi scăzute.

Promoții și oferte speciale

Brandul 4F a pregatit o serie de promoții și oferte speciale pentru clienții săi. Până pe 29 noiembrie, întreaga gamă de produse beneficiază de un discount de Black Friday, pentru a oferi clienților ocazia perfectă de a-și reînnoi garderoba de iarnă.

Brandul a pregătit și câte o supriză pentru primii 20 de clienți.

În România, în centrele comerciale din rețeaua NEPI Rockcastle, brandul mai are magazine și în Shopping City Timișoara, City Park Mall Constanța, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Ploiești Shopping City și Shopping City Târgu Mureș.

4F plănuiește să mai deschidă încă două magazine în acest an și va menține un ritm activ și în anii următori. Brandul se află în plină expansiune și pe alte piețe, magazinele 4F fiind prezente în Lituania, Letonia, Cehia, Slovacia, Ucraina, Islanda, Portugalia și Qatar, printre altele.

Brandul 4F este deținut de OTCF, o companie poloneză implicată în crearea, producția și vânzarea de îmbrăcăminte și accesorii sportive de ultimă generație. Brandul oferă echipamente pentru diverse sporturi, inclusiv alergare, ciclism, fitness, schi și tenis.
Magazinele de îmbrăcăminte 4F oferă jachete sport, hanorace sport, echipament fitness, echipament alergare, îmbrăcăminte pentru ciclism, fleeces, tricouri, pantofi sport, genți, lenjerie sport și toate accesoriile pentru sport și călătorie.

Citeste si:
BNPL, din ce în ce mai căutat. Ce preferă românii să plătească în rate fără dobândă
BNPL, din ce în ce mai căutat. Ce preferă românii să plătească în rate fără dobândă

Mega Mall București este unul dintre cele mai moderne centre comerciale din București, inaugurat în urma unei investiții de 165 de milioane de euro. Centrul acoperă în total cca. 200.000 metri pătrați și face parte din portofoliul NEPI Rockcastle. Mall-ul dispune de un spațiu închiriabil de aproximativ 76.000 de metri pătrați, dispuși pe 5 niveluri, și găzduiește peste 200 de magazine, dar și o parcare cu o capacitate de aproximativ 3.000 de locuri dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperiș. Centrul comercial propune un mix complet de branduri de renume național și internațional pentru toate nevoile și interesele, precum și diverse opțiuni de relaxare și petrecere a timpului liber: un food court de 10.000 mp cu o varietate restaurante, fast food-uri și cafenele pentru toate gusturile, o sală de fitness WorldClass, de 2.500 de metri pătrați, dotată cu o piscină semi olimpică, un cinematograf Cinema City cu 14 săli ultra moderne și tehnologia 4Dx, un concept modern de spații de distracții, operat de TrickShot Mega Mall, sală de jocuri deschisa non-stop, dar și un loc de joacă, adus de Gymboland, pentru copiii de toate vârstele.
Aici sunt prezente unele dintre cele mai mari reprezentante ale magazinelor de fashion, încălţăminte, îngrijire şi accesorii din țară, printre care H&M, Zara, Mango, Peek & Cloppenburg, Guess, POEMA, DIKA, New Yorker, Pull&Bear, C&A, LC Waikiki, Bershka, Notino, Sephora, Mayoral, Stradivarius, Bigotti, Adidas, Nike, JD Sports, Foot Locker, Lee Cooper, Douglas, Nala, NEXT, Tommy Jeans, Hervis, ECCO, HUMANIC, Benvenuti, Sportisimo, Intersport, MAC, Aldo, B&B Collection, Kultho sau iStyle. Oferta de foodcourt cuprinde cafenele precum Manufaktura și, din 2017, restaurante ca Taco Bell, McDonalds și Trickshot Mega Mall, care include și o zonă de petrecere a timpului liber, cu biliard și bowling. Tot la Mega Mall Bucuresti au fost deschise primele magazine Reserved Man, Pupa, Sport Vision, Buzz și Burger King din România. În decembrie 2019, a fost inaugurată cafeneaua-concept Starbucks, amenajată sub formă de insulă.

În 2021, Mega Mall a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel acces la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Brandul 4F a deschis cel mai nou concept de magazin flagship în Mega Mall București