Lectură de 2 minute

21 Aug 2023 - Știri și Noutăți

Reclame în malluri: Brand Managment a înregistrat o creștere de 20% a cifrei de afaceri 

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Brand Management, companie de indoor advertising cu acoperire la nivel naÈ›ional, anunță o creÈ™tere de 20% a cifrei de afaceri în primul semestru al anului 2023, față de anul trecut, aceeaÈ™i perioadă. 

 

Sursa foto: unsplash

Ne-am propus o creÈ™tere de 15% față de 2022 È™i iată că procentul deja a fost depășit. În ultimii doi ani, compania a avut o creÈ™tere anuală constantă, ajungând în 2023 la o cotă de 12.7% din piaÈ›a totală de afiÈ™aj de interior în centrele comerciale.

Georgian Drăghici, Director Comercial Brand Management

Aceste creÈ™teri se datorează inovării în domeniul reclamelor de interior în centrele comerciale. Vedeta, în acest moment, este 3R Stand-Up Column, coloana care asigură o expunere 360 de grade È™i care este construită exclusiv din materiale reciclabile.

Imediat după ea, în topul preferinÈ›elor brandurilor cu care lucrează, este afiÈ™ajul pe suprafeÈ›e mari - cum ar fi faÈ›adele È™i mesh-urile. Le urmează îndeaproape suporturile amplasate în nodurile de trafic, precum zona de food-court sau Atrium. Ca noutate pentru piaÈ›a din România, se observă o creÈ™tere a interesului pentru suporturile de tip digital screen.

Din punct de vedere al tendinÈ›elor pieÈ›ei, se pot observa tranzacÈ›ii între dezvoltatorii din regiunea CEE (Europa Centrală È™i de Est), ceea ce prevesteÈ™te noi perspective de dezvoltare pentru ramura de promovare indoor. În perioada următoare se anunță noi deschideri È™i extinderi de centre comerciale, atât în BucureÈ™ti, cât È™i în alte oraÈ™e din È›ară.

Brand Management a fost fondată în 2004 È™i o companie care oferă servicii de indoor advertising la nivel naÈ›ional. Cu aproape 20 de ani de experiență în implementarea de campanii publicitare, în centre comerciale È™i de business, Brand Management a dezvoltat operaÈ›iuni de indoor advertising atât în România, cât È™i în Bulgaria È™i Cehia, pentru companii din domenii precum tehnologie È™i telecomunicaÈ›ii, modă È™i bijuterii, financiar-bancar, FMCG, gestionând bugete dedicate indoor advertising de peste 120 milioane lei până în 2022.

Citeste si:
Franța ia din nou atitudine în problema shrinkflation: retailerii nu vor mai putea vinde produsele cu gramaj redus la prețuri mari 
Franța ia din nou atitudine în problema shrinkflation: retailerii nu vor mai putea vinde produsele cu gramaj redus la prețuri mari 
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri È™i Noutăți /  Reclame în malluri: Brand Managment a înregistrat o creÈ™tere de 20% a cifrei de afaceriÂ