Ne-am propus o creÈ™tere de 15% față de 2022 È™i iată că procentul deja a fost depășit. În ultimii doi ani, compania a avut o creÈ™tere anuală constantă, ajungând în 2023 la o cotă de 12.7% din piaÈ›a totală de afiÈ™aj de interior în centrele comerciale.
Georgian Drăghici, Director Comercial Brand Management
Aceste creÈ™teri se datorează inovării în domeniul reclamelor de interior în centrele comerciale. Vedeta, în acest moment, este 3R Stand-Up Column, coloana care asigură o expunere 360 de grade È™i care este construită exclusiv din materiale reciclabile.
Imediat după ea, în topul preferinÈ›elor brandurilor cu care lucrează, este afiÈ™ajul pe suprafeÈ›e mari - cum ar fi faÈ›adele È™i mesh-urile. Le urmează îndeaproape suporturile amplasate în nodurile de trafic, precum zona de food-court sau Atrium. Ca noutate pentru piaÈ›a din România, se observă o creÈ™tere a interesului pentru suporturile de tip digital screen.
Din punct de vedere al tendinÈ›elor pieÈ›ei, se pot observa tranzacÈ›ii între dezvoltatorii din regiunea CEE (Europa Centrală È™i de Est), ceea ce prevesteÈ™te noi perspective de dezvoltare pentru ramura de promovare indoor. În perioada următoare se anunță noi deschideri È™i extinderi de centre comerciale, atât în BucureÈ™ti, cât È™i în alte oraÈ™e din È›ară.
Brand Management a fost fondată în 2004 È™i o companie care oferă servicii de indoor advertising la nivel naÈ›ional. Cu aproape 20 de ani de experiență în implementarea de campanii publicitare, în centre comerciale È™i de business, Brand Management a dezvoltat operaÈ›iuni de indoor advertising atât în România, cât È™i în Bulgaria È™i Cehia, pentru companii din domenii precum tehnologie È™i telecomunicaÈ›ii, modă È™i bijuterii, financiar-bancar, FMCG, gestionând bugete dedicate indoor advertising de peste 120 milioane lei până în 2022.