Lectură de un minut

29 Sep 2023 - Știri și Noutăți

Bonas raportează o creștere a vânzărilor cu 42%, după micșorarea prețurilor la anumite categorii de produse

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Deși în anul 2023 Bonas a micșorat preturile la anumite categorii de produse și a participat voluntar la campania de diminuare a prețurilor cu 20%, compania a avut un plus de 42% al vânzărilor, reușind creșteri pe toate segmentele: magazine proprii (+39%), IKA (+99%) și terți (+49%).

 

Sursa foto: Bonas

În primul semestru, totalul veniturilor a fost de peste 13 mil lei, iar profitul net a urcat de la 831 lei la 492.972 lei. Compania a finalizat procesul de restructurare demarat în a doua jumătate a lui 2022, din cauza rezultatelor sub așteptări.

Acest proces a inclus recrutarea unui nou CEO, schimbarea Consiliului de Administrație, înființarea unui departament de vânzări, rebranding-ul produselor și externalizarea departamentului de marketing.

De asemenea, s-a renunțat la francizele Bonas, s-a extins distribuția, s-au relocat magazinele cu cele mai slabe vânzări și s-au creat produse noi. În anii 2022 și 2023, compania a derulat investiții în facilitați de depozitare, logistică, rețea de magazine și retehnologizare producție în valoare de peste 3,7 mil de lei.

În acest moment, Bonas are în derulare un proiect de cofinanțare cu AFIR, în valoare totală de 7,72 mil lei (cofinanțare de 50%) - în cadrul acestui program, în acest semestru au fost achiziționate până acum 5 mașini pentru distribuție, un sistem ERP și o linie de ambalare PET.

Bonas a fost fondată în anul 1991 și se tranzacționează pe piața AeRO a BVB din anul 2021, acțiunile având în acest an un plus de 11%.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Bonas raportează o creștere a vânzărilor cu 42%, după micșorarea prețurilor la anumite categorii de produse