Lectură de 2 minute

28 Nov 2022 - Știri și Noutăți

Bolt Market: 40.000 de clienţi după doar un an de activitate în România

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Bolt Market – serviciul rapid de livrare a produselor alimentare și non-alimentare – încheie primul an de activitate în România cu peste 40.000 de clienţi care au folosit serviciul, o reţea solidă de furnizori şi o acoperire optimă a oraşelor Bucureşti şi Cluj-Napoca. Majoritatea clienţilor au migrat organic către Bolt Market prin intermediul platformei Bolt Food. 

Sursa foto: Bolt

Bolt Market oferă o gamă variată de produse, însumând peste 3000 de repere: de la fructe, legume, produse de panificaţie şi lactate la articole de gospodărie, produse pentru animale şi chiar jucării. Serviciul este disponibil în aplicaţia Bolt Food, care este parte din ecosistemul Bolt, ceea ce permite valorificarea unei serii de sinergii la nivel de portofoliu și de acoperire.

Colaborăm în prezent cu aproximativ 80 de parteneri şi investim constant în extinderea relaţiilor cu aceştia. În plus, extinderea gamei de articole pe care o oferim clienţilor noştri, împreună cu dezvoltările tehnice aduse în platformă au condus la o creştere a coşului mediu de cumpărături la 120 lei.

Eduard Nagy, Country Manager Bolt Market România

Lanţul de aprovizionare dezvoltat de Bolt Market împreună cu partenerii săi este unul foarte eficient şi sustenabil, motiv pentru care nivelul de risipă alimentară este foarte scăzut. Cu toate acestea, serviciul a lansat recent categoria Save Food & Save Money, care include discount-uri de până la 40% pentru clienţii recurenţi, la alimentele aflate aproape de limita perioadei de valabilitate.

Planuri pentru Bolt Market

În lunile următoare, Bolt Market va testa un nou serviciu de livrare mai flexibil şi convenabil pentru clienţi, va extinde şi mai mult gama de produse, precum şi structura microdepozitelor, cu scopul de a-şi atinge obiectivele de creştere pentru anul 2023. De asemenea, va implementa noi tehnologii pentru a optimiza experienţa utilizatorilor şi va evalua noi forme de parteneriate cu retaileri locali.

Pentru a folosi serviciul Bolt Market, utilizatorii trebuie să instaleze aplicaţia Bolt Food din App Store, Google Play sau HUAWEI AppGallery. Apoi, în categoria „Magazine”, aceştia aleg magazinul dorit din lista punctelor disponibile, plasează comanda online și confirmă adresa de livrare. Înainte de a confirma comanda, aplicația va afișa prețul și timpul estimat de livrare. Plățile se realizează online, prin card bancar.

Bolt are peste 100 de milioane de utilizatori în 45 de țări și peste 500 de orașe din Europa și Africa. Compania urmărește să accelereze tranziția de la mașinile personale la mobilitatea partajată, oferind alternative mai bune pentru fiecare domeniu de utilizare, inclusiv transport la cerere, mașini și trotinete electrice închiriate, livrare de mâncare și de produse alimentare și nealimentare.

Citeste si:
A fost inaugurat un nou magazin Calvin Klein Jeans în România. La câte magazine ajunge retailerul în țara noastră
A fost inaugurat un nou magazin Calvin Klein Jeans în România. La câte magazine ajunge retailerul în țara noastră

Compania este prezentă în România cu serviciile de transport la cerere, de închiriere de trotinete electrice, de livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare și nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Bolt Market: 40.000 de clienţi după doar un an de activitate în România