Prețurile a peste 50 de tipuri de produse vor fi scăzute cu până la 50%, acoperind următoarele categorii de articole: corpuri de iluminat, corpuri de mobilier pentru baie, blaturi de bucătărie, panouri decorative, scule și unelte, cherestea și decorațiuni precum rame foto.
Oricât de simplu ar fi un proiect atunci când îl pui pe hârtie, tot mai apar cheltuieli neprevăzute pe parcurs, iar reducerile noastre pot fi o gură de aer pentru românii și așa împovărați de creșteri de prețuri.
Ioana Găvan, director de marketing MAM Bricolaj
Campania de Black Friday se va desfășura atât în cele trei magazine fizice ale MAM Bricolaj – Luică (Berceni), Morarilor (Pantelimon) și Ghencea, cât și în magazinul online aflat la adresa https://webshop.mam-bricolaj.ro/.
Conducerea retailerului de materiale, accesorii pentru mobilier și electrice estimează pentru 2022 o creștere de 17% a cifrei de afaceri, prognoză bazată și pe previziunile privind mărirea cu aproximativ 10% a pieței autohtone de bricolaj & mobilă & accesorii față de anul anterior. În prima jumătate a anului în curs, prin rețeaua de magazine MAM Bricolaj au fost efectuate 130.846 de tranzacții, cu 5,2% mai multe decât în primul semestru al 2021.
Retailerul de materiale, accesorii pentru mobilier și electrice MAM Bricolaj deține trei magazine în București: Luică (Berceni), Morarilor (Pantelimon) și Ghencea. Compania a raportat o cifră de afaceri de 24,9 milioane de lei la încheierea primului semestru al 2021, cu 47,7% mai mare decât în perioada similară a anului trecut. Din luna ianuarie 2021, MAM Bricolaj este listat la Bursa de Valori București.