Lectură de 3 minute

21 Oct 2022 - Știri și Noutăți

Black Friday la evoMAG: retailerul organizează o lună de reduceri

Viorela Pitulice

Abonează-te pe  

evoMAG dă startul Black Friday, vineri, pe 28 octombrie. Evenimentul de reduceri Black Friday se va desfășura în perioada 28 octombrie – 27 noiembrie; iar Black Friday va fi împărțit în 4 episoade, fiecare incluzând și produse diferite ce vor fi disponibile la prețuri reduse. Cele mai mari reduceri vor fi la televizoare, laptopuri, electrocasnice, telefoane mobile, trotinete electrice etc. Prima rundă de reduceri, aferentă perioadei 28 octombrie – 3 noiembrie, aduce prețuri mai mici cu până la 60%. Pregătirile pentru evenimentul de Black Friday de anul acesta au început cu mult timp înainte, evoMAG asigurând stocuri mai mari cu 50% față de campania de Black Friday de anul trecut.

 

Sursa foto: evoMAG

evoMAG se așteaptă la vânzări mai mari cu 10% de Black Friday, față de perioada similară de anul trecut. Compania anunță că își dublează spațiul de depozitare și va crește stocurile de Black Friday cu 50% pentru a asigura reducerea timpilor de livrare la comenzi, dar și pentru a susține creșterea vânzărilor, în următoarea perioadă.

„Este o perioadă cu multe provocări pentru toată lumea, în contextul inflației, crizei energetice, războiului de la graniță. La nivelul pieței, ne așteptăm ca, anul acesta, să vedem o decelerare în ritmul de creștere al vânzărilor de Black Friday. Retailerii care vor înregistra vânzări mai mari s-au pregătit pe toate palierele, de la stocuri de produse în trending și investiții în servicii de diferențiere, până la diversificarea canalelor de vânzări. La evoMAG, estimăm o creștere de aproximativ 10% a vânzărilor în perioada de Black Friday 2022, față de perioada similară a anului trecut”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Unde sunt prezente produsele evoMAG

Pentru a accelera dezvoltarea companiei, strategia evoMAG a vizat anul acesta și prezenta pe mai multe platforme marketplace. Început în vara anului trecut, cu listarea în marketplace-ul Elefant.ro, demersul a continuat cu listarea în marketplace-urile eMAG și Cel.ro.

„Am căutat anul acesta să găsim noi canale de vânzări, astfel încât să fim cât mai aproape de clienții noștri, să le oferim acces la produsele de calitate de care au nevoie, la prețuri accesibile. Vom continua acest demers de extindere a evoMAG pe piețele online din România și la nivel internațional, prin prezența în cât mai multe platforme marketplace relevante”, afirmă Mihai Pătrașcu.

evoMAG a încheiat parteneriate cu cele mai importante platforme de livrare rapidă, fiind retailerul de tehnologie cu cele mai multe opțiuni de livrare rapidă din România. Astfel, produsele evoMAG sunt listate pe Glovo, Bringo și Tazz, compania estimând că vor fi livrate peste 50.000 de comenzi prin toate cele 3 aplicații partenere de livrare rapidă, iar peste 100.000 de comenzi vor fi livrate în lockerele easybox, în contextul în care peste 90% dintre comenzi sunt livrare în 24 de ore.

Campanie de reduceri timp de o lună

evoMAG mizează și anul acesta pe laptopuri, televizoare, telefoane mobile, componente PC, vehicule electrice ca fiind cele mai vândute produse de Black Friday.

Compania va desfășura campania de Black Friday 2022 pe parcursul unei luni întregi, în intervalul 28 octombrie – 27 noiembrie, pe parcursul a 4 runde de reduceri. Ca și anii trecuți, în fiecare nouă rundă de Black Friday vor fi incluse și produse diferite, care nu au beneficiat de reduceri anterioare.

Citeste si:
Laptopuri, telefoane și tablete, cele mai cumpărate produse de către companii de pe evoMAG
 Laptopuri, telefoane și tablete, cele mai cumpărate produse de către companii de pe evoMAG

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează zeci de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină, iar acum 2 ani a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.

evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane. evoMAG a fost fondată de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general. Compania a atras recent o investiție de 2 milioane de euro de la Catalyst România, una dintre cele mai importante firme de capital de risc axate pe tehnologie din România.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Black Friday la evoMAG: retailerul organizează o lună de reduceri