Lectură de 4 minute

06 Dec 2022 - Știri și Noutăți

Black Friday la evoMAG: care a fost cea mai mare comandă a unui român

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Peste 23% din vânzările evoMAG în campania de Black Friday au fost generate, anul acesta, de comenzile corporate. Companiile au văzut în campania de reduceri, desfășurată între 28 octombrie și 27 noiembrie, o oportunitate de actualizare a echipamentelor utilizate în desfășurarea activității. 

Sursa foto: Pixabay.com

Perioada de o lună de reduceri le-a oferit posibilitatea companiilor să analizeze mai bine ofertele evoMAG și să ia o decizie în acord cu planurile acestora. Clienții corporate au beneficiat, pe lângă discounturile campaniei, de oferte dedicate, care au contribuit la creșterea vânzărilor evoMAG în acest segment: termen de plată şi limită de credit, oferte personalizate, consultanță, servicii de finanțare, soluții pentru beneficiarii de granturi IMM, prioritate în soluționarea situațiilor de service, livrare gratuită indiferent de valoarea comenzii, atât în București, cât și în țară, garanție extinsă pentru produsele achiziționate, serviciu de înlocuire a produselor defecte aflate în service etc.

Cea mai mare comandă plasată de o companie în perioada de Black Friday 2022 la evoMAG a fost în valoare de 560.000 de lei și a vizat achiziția a 150 de laptopuri.

Cele mai vândute produse de Black Friday

La nivel general, incluzând comenzile plasate de clienții persoane fizice și de companii, în campania de Black Friday 2022, cele mai vândute produse la evoMAG au fost: televizoarele, telefoanele mobile, laptopurile, componentele pentru desktop și laptop și electrocasnicele mari și mici. Vânzările de televizoare au crescut cel mai mult în această perioadă, compania înregistrând un avans de 27% față de perioada de Black Friday de anul trecut.

De altfel, în rândul persoanelor fizice, cea mai mare comandă a fost de 23.000 de lei și a vizat achiziția unui televizor.

În același timp, 42% dintre clienți au ales să plătească cu cardul produsele achiziționate de Black Friday.

În 2022, bărbații au cheltuit considerabil mai mult decât femeile. Astfel, din totalul clienților care au comandat, 67% au fost bărbați şi 33% femei – o schimbare semnificativă față de anul trecut, spre exemplu, când acest raport era de 57% bărbați și 43% femei.

În perioada de Black Friday 2022, numărul total de vizite pe site a fost de peste 1,6 milioane, cu un vârf de trafic în weekendul 12 – 14 noiembrie. 68% din traficul înregistrat pe site pe durata campaniei a venit de pe dispozitivele mobile, în creștere cu 7 puncte procentuale față aceeași perioadă de anul trecut.

Citeste si:
Ce cadouri inedite au ales românii în 2022? Raportul Complice.ro
Ce cadouri inedite au ales românii în 2022? Raportul Complice.ro

2 din 10 clienți au cumpărat în rate fără dobândă

O particularitate importantă a campaniei de Black Friday de anul acesta a fost numărul mare de comenzi achitate în rate. Astfel, 21% dintre clienții evoMAG au ales să plătească în rate fără dobândă produsele achiziționate în campania Black Friday, ca răspuns la un mediu economic mai dificil, influențat de inflație și de criza energetică. În medie, clienții evoMAG au ales opțiuni de plată în 6 rate fără dobândă.

32% dintre comenzi au fost livrate în lockerele easybox

Rapiditatea în livrare și flexibilitatea în ceea ce privește ridicarea produselor au fost argumente importante pentru clienții evoMAG, 32% dintre produsele comandate fiind livrate către lockerele easybox.

Totodată, parteneriatele încheiate cu cele mai importante platforme de livrări rapide din România, Glovo, Bringo și Tazz au asigurat livrarea produselor comandate în mai puțin de o oră în București, opțiune aleasă pentru 2% dintre comenzile plasate.

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează zeci de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină, iar acum 2 ani a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu. evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienți ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite. evoMAG a fost fondată de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general. Compania a atras recent o investiție de 2 milioane de euro de la Catalyst România, una dintre cele mai importante firme de capital de risc axate pe tehnologie din România, în demersul de a susține dezvoltarea accelerată a companiei.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Black Friday la evoMAG: care a fost cea mai mare comandă a unui român