Lectură de 3 minute

29 Oct 2021 - Știri și Noutăți

Black Friday la Carrefour: reduceri de până la 50% la electronice, electrocasnice, produse de îngrijire personală și articole de fashion

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Retailerul francez Carrefour a început campania de Black Friday și va fi disponibilă până la 1 decembrie. Compania a pregătit reduceri de până la 50% pentru mii de produse din categorii precum electronice, mașini de spălat, mașini de spălat vase, frigidere, combine frigorifice, cuptoare, hote și plite, dar și produse de îngrijire personală, îmbrăcăminte și încălțăminte, precum și jucării și articole pentru copii și produse pentru casă.

Produsele pot fi livrate acasă între 24 și 72 de ore sau pot fi ridicate dintr-un centru Click&Collect. În plus, retailerul pune la dispoziție și o perioadă de retur de 30 de zile. Ofertele de Black Friday sunt valabile îin limita stocului disponibil.

Carrefour Black Friday 2021

O mașină de spălat rufe Arctic este redusă cu 40% și ajunge la prețul de 800 de lei de la 1.350 de lei, un frigider Beko este redus cu 30% și ajunge la prețul de 1.680 de lei, fiind redus de la 2.400 de lei, în timp ce un aragaz este redus cu 30% de la 850 de lei la 595 de lei.

Televizoarele sunt reduse cu până la 20%. Spre exemplu, prețul unui televizor LED Smart LG ajunge la 1.500 de lei de la 1.875 de lei, în timp ce pentru un telefon mobil Samsung Galaxy A12 clientul poate ajunge să plătească 750 de lei de la 950 de lei.

Reducerile ajung până la 50% la mașini de spălat, la 30% pentru combinele frigorifice, cuptoare și plite și 50% pentru electrocasnicele mici și electronice. Printre produsele reduse se numără și smartwatch-uri, laptopuri și tablete, căști și imprimante.

Carrefour vrea să deschidă cel puțin 10 supermarketuri în 2022

Retailerul vrea să își continue planul de expansiune și în 2022 și are în plan să deschidă „cel puțin 10 supermakerturi” în 2022, după cum a declarat Cătălin Samara, în cadrul evenimentului.

„Continuăm cu deschiderea a cel puțin 10 supermarketuri, proximitatea e un levier extrem de important. Tot ce înseamnă magazine de proximitate, atâta în regim propriu, cât și franciză. Evident, cred că e loc și în România pentru magazine de tip discount Supeco. Accentuată va fi și sfera de online, aici am dezvoltat multe lucruri interesante. Avem acest omnichannel despre care din păcate nu prea vorbim. Aici cred ca e important să vedem că același client se manifestă diferit în funcție de zile.

Clientul poate sa fie în weekend client de offline și în timpul saptămânii client din online. Cu cât experiența e mai simplă și mai ușor personalizată, cu atat mai mult clientul respectiv poate deveni un client fidel. Pentru mine important sa avem fani, nu clienți. Poate fi ușor idealist, dar eu îmi doresc din suflet să avem fani, sunt foarte mulți clienți fideli atunci când ne uităm la tipologia de client. Există un plan strategic, am făcut o scanare clară a zonelor cu potențial de creștere relevantă. Avem un plan ambițios de expansiune”, a precizat Cătălin Samara, COO & E-Commerce director, executive board member Carrefour România.

Citeste si:
S-a deschis încă un mall în România: peste 100 de milioane de euro investiți în noul centru comercial 
S-a deschis încă un mall în România: peste 100 de milioane de euro investiți în noul centru comercial 

Carrefour are o rețea de 360 de magazine la nivel național, o rețea prezentă în 39 de localități și are disponibilă aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, precum și sesiunile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Black Friday la Carrefour: reduceri de până la 50% la electronice, electrocasnice, produse de îngrijire personală și articole de fashion