Anul acesta, așteptările de Black Friday vizează creșterea plăților cu cardul, diversificarea coșului de cumpărături cu produse din mai multe categorii și creșterea comenzilor la easybox.
În 2020, nouă din zece români știau ce este Black Friday, iar mai mult de 54% dintre aceștia își propuseseră să cumpere cel puțin un produs la ofertă, potrivit Kantar România.
Black Friday eMAG 2021
În ziua de Black Friday 2020, s-au înregistrat 12,4 milioane de vizite pe eMAG. Comanda ridicată în cel mai scurt timp s-a înregistrat la easybox, la doar 7 minute de la încărcare, chiar în ziua de Black Friday. În primul minut de la start s-au comandat 8.260 de produse, iar comanda cu cele mai multe produse a fost plătită online cu cardul și a conținut 97 de produse distincte din categorii precum băcănie, băuturi și produse pentru îngrijirea locuinței.
eMAG a înregistrat de Black Friday 2020, într-o singură zi, produse comandate în valoare de 585,7 de milioane de lei, cu 17% peste anul trecut. Valoarea produselor comandate a fost de de 17 mai mare față de prima ediție de acum 10 ani și de trei ori mai mare față de acum cinci ani.
În 2020, de Black Friday, clienții au cumpărat, în medie, trei produse, dintre care unul cu o valoare mai mare, iar celelalte din categorii precum fashion, obiecte de decor pentru casă, băuturi sau cadouri de Crăciun.
La finalul lunii septembrie, eMAG a inaugurat primul showroom din Buzău, în incinta Shopping City.
Dante Internațional, compania care deține eMAG și Fashion Days, a urcat în clasamentul retailerilor locali pe poziția a noua, raportând în 2020 o cifră de afaceri de 6,7 milioane de lei și un profit de 107 milioane de lei, cu peste 3.000 de angajați. Profitul gigantului online s-a dublat, iar afacerea s-a majorat cu 47%, compania angajând într-un singur an circa 500 de persoane, potrivit datelor ONRC.
Ce comandă românii înainte de Paște? Top produse cu vânzări în creștere pe eMAG
Companie românească fondată în 2001, eMAG activează pe piața comerțului electronic din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local în Bulgaria și Ungaria.