În lunile de pandemie, cele mai căutate produse se încadrează în categoria de dulciuri bio vegane BioUp (creme tartinabile din migdale sau fistic BioBronte și ciocolata albă cu turmeric Matù de la BioUp). Valoarea medie a tranzacțiilor zilnice a crescut cu aproximativ 50% față de o perioadă obișnuită, în contextul actual al pandemiei.
În martie - mai, tranzacțiile online cu cardul au crescut cu 75%
„În perioada pandemiei am ales să încurajăm plata online cu cardul, oferind un discount special la alegerea acestei modalități de plată. În urma acestei decizii, comportamentul consumatorilor s-a schimbat și am înregistrat o creștere a valorii coșului mediu cu 20% și o creștere a plăților online cu cardul, de cele mai multe ori de la a doua achiziție din magazinul nostru bio online”, a declarat Diana Ardelean, CEO BioUp.
Principala categorie care a înregistrat creșteri peste medie a fost cea de dulciuri bio vegane, fiind urmată de categoriile de ulei de măsline extravirgin presat la rece BioOrto, oțet balsamic Casanova și sos de roșii BioOrto de la BioUp.
„Pentru 2020 ne propunem o extindere sănătoasă a portofoliului de produse. Ne propunem ca această extindere a portofoliului să cuprindă și produse realizate în România, însă ținem să precizăm faptul că și acestea vor trece prin același proces de selecție și testare”, a mai spus Diana Ardelean.
BioUp preconizează creșteri de 10% în fiecare lună
BioUp se așteaptă atât la o creștere totală a pieței de produse bio anul acesta, dar și o migrare treptată a consumatorilor din mediul offline în mediul online. Datorită creșterii treptate a gamei de produse, care a debutat cu introducerea pastelor artizanale, până la finele anului se preconizează o creștere progresivă cu un minimum de 10% în fiecare lună.
Magazinul online BioUp a debutat în piața produselor bio gourmet în luna noiembrie 2019.