Lectură de 3 minute

21 Sep 2020 - Știri și Noutăți

BIANO se extinde în Ungaria și tintește venituri de 150 milioane de euro pentru partenerii din 6 țări

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

BIANO, marketplace din grupul e-commerce MITON, lansat în 2015, continuă investițiile în Europa Centrală și de Sud-Est cu lansarea în Ungaria, pe platforma locală www.biano.hu. Reprezentanții BIANO afirmă că le vor aduce magazinelor online din Ungaria de pe segmentul home & deco comenzi de 600.000 de euro lunar până la sfârșitul acestui an. La nivel global, în cele 6 țări în care este prezent, BIANO le va aduce partenerilor venituri de 150 de milioane de euro la sfârșitul lui 2020.

Lansat la începutul lunii august 2020, motorul de căutare online de mobilă și accesorii www.biano.hu reunește până în acest moment ofertele unor cunoscute magazine home & deco internaționale printre care Vida XL, Expedo, Bonami, 4home, alături de parteneri locali precum Butorpiac, Alibutor, precum și magazine online de nișă, care promovează piese de mobilier sustenabil, cum ar fi Babszem Bútorház, producător de fotolii din puf realizate din materiale reciclate, Borállványshop.hu, magazin ce distribuie accesorii de servire pentru pasionații de vinuri sau Brimo.hu, producător de corturi pentru grădină.

Decizia de lansare în Ungaria vine ca urmare a unei deschideri a consumatorilor maghiari către shopping-ul online de mobilă și accesorii pentru cămin.

Ca atare, la doar o lună și jumătate de la lansare, platforma www.biano.hu reunește deja 500.000 de produse listate. Până în acest moment, vizitatorii maghiari au căutat preponderent produse pentru mobilarea livingului, cum ar fi canapele ori corpuri de mobilier, cât și cadouri de casă nouă sau chiar de Sărbători, precum accesorii de gătit ori seturi de pat. Primele căutări au fost realizate chiar prin tool-ul de inteligență artificială lansat de BIANO în premieră pentru segmentul home & deco - căutarea prin fotografii, instrument ce le-a fost oferit pentru prima oară utilizatorilor români, pe www.biano.ro.

La nivelul rezultatelor, www.biano.hu se aliniază targeturilor realizate deja în celelalte țări: creștere exponențială de la an la an, alături de comenzi de 600.000 de euro lunar generate din www.biano.hu.

“Asemenea cumpărătorilor online români, cumpărătorii maghiari sunt sensibili la preț și calitate. Principala provocare pentru noi în Ungaria va fi să atragem publicul nostru țintă, în majoritate femei interesate de tot ceea ce face căminul lor mai intim și confortabil pentru ele și familia lor, să acceseze www.biano.hu ca principală destinație home & deco. Cu toate acestea, suntem extrem de optimiști, numărul utilizatorilor înregistrați pe platformă crește de la zi la zi, avem un număr de patru cifre. Utilizatorul maghiar caută retaileri online care, pe lângă bunurile de calitate, oferă și servicii de calitate, precum transport propriu de mobilă, montare/asamblare mobilă sau posibilitatea de înlocuire a produselor necorespunzătoare într-un timp relativ scurt, spune Michael Zelinka, CEO BIANO.hu.

BIANO, creștere de 3 ori a veniturilor în 2020 față de 2019

Lansat pentru prima oară în Cehia, în 2015, BIANO s-a extins în cinci alte țări pe parcursul a cinci ani, respectiv România, Slovacia, Olanda, Brazilia și Ungaria. Următoarea lansare anunțată, în curs de realizare, este Portugalia.

În 2019, BIANO a generat venituri pentru cei peste 1.200 de parteneri locali și internaționali de peste 50 de milioane de euro, având peste 4 milioane de produse home & deco listate pe toate platformele.

Citeste si:
Spectral Mobilă a deschis primul magazin din acest an. Câte magazine ar urma să fie inaugurate până la finalul lui 2024
Spectral Mobilă a deschis primul magazin din acest an. Câte magazine ar urma să fie inaugurate până la finalul lui 2024

În 2020, compania va aduce venituri pentru parteneri de 150 de milioane de euro, lărgirea comunității de cumpărători home & deco online, simplificarea pentru utilizatori a procesului de selectare a produselor de mobilă, prin intermediul funcțiilor inteligente și indicarea noilor tendințe internaționale, chiar și shopping prin intermediul platformelor sociale, cum ar fi Instagram Shopping.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  BIANO se extinde în Ungaria și tintește venituri de 150 milioane de euro pentru partenerii din 6 țări