Lectură de 3 minute

15 Jun 2020 - Știri și Noutăți

BIANO, motorul de căutare online de mobilă și accesorii, intră anul acesta pe piața din Ungaria și Portugalia

Anca Olteanu

BIANO, motorul de căutare online de mobilă și accesorii, prezent în cinci țări, la nivel mondial, își va extinde anul acesta prezența pe două piețe noi, Ungaria și Portogulia, a declarat a declarat Mirela Munteanu, Digital Marketing Specialist BIANO România, în cadrul webinarului retailTalks - Trenduri noi în online marketing: cum vinzi prin intermediul unui motor de căutare.

„Pandemia nu a făcut decât să catalizeze mutarea în online sau o prezență preponderentă în online, nu neapărat mutarea totală. Noi, cu BIANO, suntem prezenți în 5 țări, 4 în Europa, una în America de Sud. Urmează, în decursul acestui an, să ne extindem în Ungaria și Portugalia. Deja avem magazine care ne întreabă „Când?”, pentru că își dau seama că este o oportunitate pentru ei să își extindă propria afacere”, a declarat Mirela Munteanu, digital marketing specialist BIANO România. 

De la debutul pandemiei de Coronavirus în România, numărul partenerialor BIANO au crescut cu 20%, comparativ cu aceeași perioadă de anul trecut.

 „Noi am fost afectați mai puțin în comparație cu afacerile din offline. Ne-am adaptat rapid și pandemia a fost impuls pentru a lansa, foarte rapid, tool-uri noi. Au fost unii parteneri care au avut probleme cu furnizorii și cu termenul de livrare, însă, pe parcurs, s-a rezolvat. Unii parteneri și-au schimbat ofertele în produse care erau în stoc, și-au redirecționat bugetele de marketing din offline în online și au căutat alți furnizori”, a declarat Irina Jereghea-Calcenco, business development manager la BIANO România. 

În ultimele patru luni, motorul de căutare BIANO a înregistrat o creștere a vânzărilor birourilor și a scaunelor de birou, dar și a mobilierului pentru grădină și balcon, a comodelor și a mobilierului pentru copii. 

Citeste si:
Piața dulciurilor înregistrează o tranzacție importantă: Ferrero a cumpărat Burton’s Biscuits

„Consumatorii au fost precauți la început. După care, și-au dat seama că tot în casă stau și mai bine își amenajează după sufletul lor. În momentul acela, și viteza cu care se decideau să achiziționeze un produs, numărul de clickuri până la coșul final a scăzut. Mult mai repede s-au decis să cumpere. Și traficul a crescut destul de mult, cam cu 75 de procente. Legat de valoarea coșului, nu sunt fluctuații mari. Având în vedere că vorbim de home&deco, fluctuațiile se pot întâmpla mai degrabă în funcție de sezon. Valorea unui coș de cumpărături este, în medie, între 300 și 600 de lei – cam așa este și în afara pandemiei. Ce s-a schimbat este că partenerii noștri au susținut promoții pe care înainte le făceau pentru două săptămâni, acum le-au menținut pe aproape sau chiar întreaga durată a pandemiei sau promoții pe care le ofereau în offline, acum le oferă în online”, a mai spsu Mirela Munteanu.

Motorul de căutare online de mobilă și accesorii www.biano.ro reunește până în acest moment ofertele a 75 de magazine home & deco care oferă și posibilitatea de plasare online a comenzilor, printre care SensoDays, Bonami, Home Philosophy, E4home.

Lansat pentru prima oară în Cehia, în 2015, BIANO s-a extins în patru alte țări pe parcursul a cinci ani, respectiv România, Slovacia, Olanda și Brazilia. În 2019, BIANO a generat venituri pentru cei peste 1.200 de parteneri locali și internaționali de peste 50 de milioane de euro, având peste 4 milioane de produse home & deco listate.

BIANO furnizează trafic calificat magazinelor partenere și utilizează tool-uri interne de inteligență artificială și machine learning, în acest fel vizitatorii mergând direct în magazinul online home & deco selectat, cu intenția de a cumpăra. Prin înregistrarea pe www.biano.ro, partenerii beneficiază de un volum de trafic mai mare, vânzări mai multe și brand awareness sporit.
 

Citeste si:
Studiu: Interesul pentru proiecte de investiții străine în Europa este în creștere

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  BIANO, motorul de căutare online de mobilă și accesorii, intră anul acesta pe piața din Ungaria și Portugalia