Lectură de 4 minute

22 Nov 2022 - Știri și Noutăți

Bergenbier S.A și Uber lansează campania “Suporteri Responsabili în Trafic” 

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, una dintre cele mai importante companii de pe piața berii din România, lansează cu sprijinul Uber, companie globală de servicii de mobilitate personalizată, campania “Suporteri Responsabili în Trafic”. Campania face parte din platforma „Prietenii știu să fie responsabili”, proiect lansat de Bergenbier anul acesta care, pe lângă acțiuni concrete de responsabilitate socială, cuprinde și a treia ediție a Raportului de Sustenabilitate pentru anul 2021

Sursa foto: Bergenbier/ Uber

Printr-un efort sinergic a luat naștere și parteneriatul cu Uber, una dintre cele mai importante companii de ride hailing din România și nu numai, cu ajutorul căreia vom reuși să transmitem mesajul nostru comun: responsabilitatea și toleranța zero pentru alcool la volan. Prin campania “Suporteri Responsabili în Trafic”, continuăm efortul inițiativelor din trecut în privința prevenirii condusului sub influența alcoolului și ne dorim să creștem gradul de responsabilizare în rândul consumatorilor de bere, încurajând totodată și un comportament responsabil în trafic.

Alexandra Barroso, Legal and Corporate Affairs Director al Bergenbier S.A.

Campania “Suporteri Responsabili în Trafic” are ca scop conștientizarea importanței consumului responsabil de alcool, educarea și creșterea gradului de responsabilizare în rândul consumatorilor de bere, respectiv descurajarea condusului sub influența alcoolului.

Cupa Mondială de Fotbal 2022 reprezintă un context favorabil amplificării mesajelor campaniei, într-un cadru în care consumatorii de bere se întâlnesc pentru a se bucura de pasiunile lor și de prieteni.

În ceea ce privește promovarea în mediul online, pe parcursul campionatului, alături de patru influenceri, Ami, Bianca Purcărea, Bogdan Dracea, Bogdan Mălăele și cu sprijinul Uber, vor fi oferite, prin concurs, 600 de coduri de reducere în valoare de 25 RON fiecare. Concursul se va desfășura în două etape: în prima săptămână, respectiv ultima săptămână a Cupei Mondiale de Fotbal 2022.

Inițiativele de responsabilitate socială Bergenbier sunt axate pe trei mari direcții:

  • oameni responsabili,
  • grija față de planetă,
  • consumul responsabil de alcool.

De-a lungul timpului, compania a lansat și alte inițiative similare, precum campania „Fără alcool la volan”, desfășurată alături de Asociația Berarii României, în parteneriat cu Poliția Română. De asemenea, împreună cu aceeași asociație compania a lansat #Alcoolulnutefacemare, parte din angajamentul Bergenbier de lungă durată, privind combaterea consumului de alcool în rândul minorilor.

Citeste si:
O nouă bere de la Bergenbier: ce brand a lansat producătorul
O nouă bere de la Bergenbier: ce brand a lansat producătorul

Parte a grupului Molson Coors Beverage Company, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. Prin fiecare lucru pe care îl facem, încântăm băutorii de bere din România. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Fresh, Praha, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu– compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark și Granat, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum, berea albă germană nefiltrată Frazinskaner și Fresh, cel mai nou mix de bere cu suc de fructe.

Uber este o aplicație care conectează pasageri și șoferi. Din 2020, Uber este un intermediar de transport reglementat și colaborează numai cu parteneri licențiați. În plus, Uber este o platformă multimodală care la nivel global oferă servicii de livrare de mâncare, livrare de colete de mici dimensiuni, biciclete și trotinete electrice. Aplicația este disponibilă în mai mult de 70 de țări din toată lumea, în peste 10.000 de orașe, și îmbunătățește felul în care oamenii se deplasează în metropole. În România, Uber este disponibil în 22 orașe: București, Brașov, Timișoara, Cluj-Napoca, Iași, Constanța, Craiova, Pitești, Ploiești, Galați, Oradea, Brăila, Sibiu, Buzău, Bacău, Râmnicu Vâlcea, Alba Iulia, Arad, Târgu Mureș, Baia Mare, Târgoviște și Suceava.

De peste două secole, Molson Coors fabrică băuturi care aduc oamenii împreună pentru a se bucura de toate momentele vieții. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling și Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel's Summer Shandy, Creemore Springs și multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai îndrăgite și emblematice mărci de bere realizate vreodată. În timp ce istoria companiei este înrădăcinată în bere, Molson Coors oferă un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru și multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă care operează prin Molson Coors America de Nord și Molson Coors Europe și este tranzacționată la New York și la bursa canadiană (TAP).

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Bergenbier S.A și Uber lansează campania “Suporteri Responsabili în Trafic”