Consumatorul român a început să caute gusturi diferite, motiv pentru care Fresh 0.0 vine în întâmpinarea acestuia cu o nouă aromă, Rodie și Grapefruit Roz, ce reprezintă totodată un element important din strategia noastră referitoare la segmentul de mixuri de bere fără alcool.
Victor Teioșanu, Marketing Director Bergenbier
Segmentul berilor fără alcool include și mixurile de bere, iar portofoliul Bergenbier conține, în prezent, pe lângă noul sortiment, și aromele Fresh 0.0. Măr și Pară, Lămâie și Portocală, Zmeură și Afine.
Noua aromă Rodie și Grapefruit Roz are un conținut scăzut caloric, nu conține conservanți și coloranți artificiali.
„Un pilon extrem de important care facilitează dezvoltarea holistică a portofoliului nostru de produse 0.0% alcool îl reprezintă vizibilitatea în magazinele și locațiile HoReCa partenere, iar lansarea unei noi arome Fresh 0.0 este încă un pas în direcția adresării unor misiuni specifice de cumpărare, precum și a unor ocazii variate de consum, pe tot parcursul zilei”, completează Cristina Botgros, Commercial Excellence Director.
Sortimentul Fresh 0.0 Rodie și Grapefruit Roz este deja disponibil în toată România în magazinele off-trade și on-trade, în doze de aluminiu de 0,5l și sticle de 0,33l.
Schimbări la vârful Bergenbier: cine este noul director de marketing
![Schimbări la vârful Bergenbier: cine este noul director de marketing](https://www.retail.ro//storage/image_thumbs/thumbs/b0bf41cf876d650702565696b47807d9/1201x628-10-90.png?v=1690452640)
Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Caraiman, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă și distribuie în exclusivitate specialitatea pragheză Staropramen Dark, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. De asemenea, compania are în portofoliu și variantele 0.0% alcool pentru Bergenbier, Stella Artois și Staropramen.
De peste două secole, Molson Coors fabrică băuturi care aduc oamenii împreună pentru a se bucura de toate momentele vieții. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling și Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel's Summer Shandy, Creemore Springs și multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai îndrăgite și emblematice mărci de bere realizate vreodată. În timp ce istoria companiei este înrădăcinată în bere, Molson Coors oferă un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru și multe altele.