Lectură de 3 minute

20 Oct 2023 - Știri și Noutăți

Beneficiile automatizării proceselor în cadrul departamentului de Customer Service

Advertorial

Abonează-te pe  

Serviciile de Customer Care sunt, în prezent, mai eficiente ca niciodată mulțumită automatizării proceselor și folosirii inteligenței artificiale. Companiile care aleg software-uri Contact Center Omnichannel beneficiază de o eficiență operațională net superioară, care se traduce printr-o satisfacție a clientului și o creștere a business-ului. Mai jos regăsești principalele beneficii pe care le aduce automatizarea proceselor pentru serviciile de call center al oricărei companii.

Sursa foto: daktela

Eficiență operațională. Automatizarea proceselor permite Call Center-ului să gestioneze un volum mai mare de apeluri și solicitări fără a fi nevoie să se extindă echipa de angajați. Acest lucru reduce costurile operaționale și crește rentabilitatea. Advanced Call Center App permit conectarea simultană a tuturor canalelor de comunicare, într-o singură conversație, consultantul știind astfel toate detaliile despre profilul și solicitările clientului.

Răspunsuri rapide. Cu ajutorul automatizării proceselor, clienții obțin răspunsuri mai rapide la solicitări. Tehnologia AI filtrează întrebările și direcționează clienții către acel consultant care poate oferi un răspuns rapid și eficient. În plus, prin intermediul mesajelor automate și al căutărilor în baza de date, operatorii găsesc cu mai mare ușurință informațiile de care au nevoie.

Soluții automate. Asistenții virtuali preaiu apelurile primite de la clienți, pot răspunde la întrebările frecvente ale acestora, preiau comenzi și oferă asistență de bază. Sistemele automate ale aplicatiilor de Call Center pot astfel livra informații și răspunsuri personalizate, fără intervenția umană.

Gestionarea volumelor mari de date. Mulțumită automatizării proceselor, Contact Center-urile colectează, procesează și analizează volume mari de date, rapid și precis, economisind din timpul pe care, în trecut, trebuiau să îl ofere agenții umani.

Routing inteligent. Sistemele automatizate pot transmite apelurile și solicitările clienților către agenții potriviți în funcție de nivelul de expertiză sau disponibilitate al acestora. În acest mod, se realizează o distribuție echitabilă a sarcinilor.

Analiza datelor în timp real. Cu ajutorul serviciului oferit de soluțiile call center, orice companie are informații despre performanța departamentului de Call Center în timp real, astfel că managementul poate lua decizii rapide și să facă ajustări pentru optimizare. Modulul de analiză avansat al platformelor call center permite crearea unor rapoarte personalizate folosind propriile date, grafice, istoric de comunicare sau e-mailuri.

Fără activități reptitive gestionate de echipă. Automatizarea permite accesarea și gestionarea anumitoraspecte ale serviciului fără a fi nevoie de asistență umană, reducându-se astfel timpul de așteptare și soluționare. Robocaller este o aplicație de apelare automată ce nu necesită implicarea agentului, un instrument utilizat în campaniile outbound ce contactează automat numere de telefon pe baza unui set de reguli predefinite.

Citeste si:
Tinerii caută tot mai multe joburi spre final de an. Vânzări, financiar, marketing și management, în topul celor mai căutate locuri de muncă
Tinerii caută tot mai multe joburi spre final de an. Vânzări, financiar, marketing și management, în topul celor mai căutate locuri de muncă

Personalizarea serviciului de Customer Care. Cu datele obținute automat, Contact Center-ele oferă clienților răspunsuri și servicii personalizate, ceea ce îmbunătățește experiența acestora și crește nivelul de satisfacție și fidelitatea pentru companie. Cu ajutorul software-urilor dedicate, agenții cunosc cu exactitate nevoile clienților și comportamentele de cumpărare, putându-le oferi răspunsurile și soluțiile potrivite rapid. Aplicația cloud sincronizează automat toate datele clienților și le afișează agenților atunci chiar și când aceștia sunt într-un apel.

Eficientizarea sarcinilor agenților. Automatizarea proceselor de rutină permite agenților să se concentreze pe sarcini mai complexe, fără a mai răspunde la sute de întrebări cu aceleași subiecte, primite prin Webchat, SMS sau Facebook Messenger. Chatbot-ul NLP oferă posibilitatea de a automatiza și mai mult interacțiunile cu clienții, ajutând atunci când există un număr mare de cereri sau o lipsă de agenți de call center disponibili.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Beneficiile automatizării proceselor în cadrul departamentului de Customer Service