Lectură de 3 minute

13 Feb 2024 - Știri și Noutăți

AVON deschide primul magazin flagship din România și dă startul unui nou model de franciză la nivel național

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

AVON a lansat noul său model de franciză și invită antreprenorii care își doresc un business în industria de beauty să-și deschidă propriul magazin Avon. Totodată, anul acesta va avea loc deschiderea primului magazin flagship din România. Acesta va fi găzduit de noul sediu Avon România, din Bd Aviatorilor, nr.8. „Ne îndreptăm rapid către un model de business omnichannel ce păstrează modelul de vânzare directă în ADN-ul companiei, însă deschidem în același timp accesul consumatorilor către oportunități de shopping online sau retail”, au afirmat reprezentanții companiei. 

Sursa foto: Avon

În 2024 ne concentrăm pe accelerarea experienței omnichannel pe care o oferim, în completarea modelelor de vânzare directă sau online, pregătim noi experiențe care ne vor aduce și mai aproape de consumatoarele noastre. Anul acesta avem în plan să deschidem primul flagship store din lumea AVON, găzduit de noul sediu Avon România, din Bd Aviatorilor, nr.8”, au declarat reprezentanții AVON.

Noul model de franciză a fost lansat la finalul anului trecut, iar prin intermediul acestui program persoanele cu spirit antreprenorial care își doresc un business în industria de beauty își pot deschide propriul magazin Avon. Retailerul a început deja pregătirile pentru a deschide primele astfel de magazine.

La nivel mondial există aproximativ 100 de magazine deschise în Turcia, Marea Britanie și Africa de Sud.

Ce beneficii vor avea antreprenorii

Ca parteneri ai francizei, antreprenorii vor accesa un model de business solid și coerent, cu sprijin în alegerea locației, dezvoltarea unui branding eficient, sesiuni de training și asistență în lansarea, promovarea și administrarea afacerii.

Magazinul operat în sistem franciză beneficiază de un portofoliu de produse dedicat exclusiv pentru mediul de retail, astfel încât să poată oferi clienților o gamă variată și adaptată la nevoile acestui segment. Acest lucru este întregit de promoții și campanii personalizate, create strategic pentru a atrage și fideliza clienții din cadrul francizei de retail.

Pe întreg parcursul parteneriatului, AVON oferă un suport complet în materie de asistență operațională și management, asigurandu-se că abilitățile antreprenoriale ale partenerului sunt completate și întărite de strategiile AVON. Acesta include accesul la procese și metode de management performante și automatizate, menite să faciliteze eficiența și să maximizeze potențialul de succes în cadrul francizei.

Un aspect esențial al acestei lansări este faptul că AVON operează deja într-un mediu complet omnichannel.

Citeste si:
Inditex deschide cel mai mare magazin Pull&Bear din lume. Retailerul a montat cabine de probă pentru tiktokeri
Inditex deschide cel mai mare magazin Pull&Bear din lume. Retailerul a montat cabine de probă pentru tiktokeri

Beneficiile francizei AVON

  • Prestigiu și tradiție: te alături unui brand cu o istorie bogată și o reputație globală.
  • Produse inovatoare: le oferi clienților produse de înaltă calitate, susținute de cercetare și inovație.
  • Sprijin profesional: accesezi resurse și sprijin pentru dezvoltarea și gestionarea eficientă a afacerii tale. Antreprenorii interesați sunt invitați să se alăture francizei AVON și să facă un pas decisiv în construirea propriei afaceri în lumea cosmeticelor!

Cei interesați sunt invitați să completeze formularul și vor fi contactați în cel mai scurt timp.

AVON este prezent de peste 25 de ani pe piața din România, reușind în același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei. Portofoliul AVON deține în acest moment peste 1000 de produse, care acoperă toate nevoile de frumusețe & îngrijire ale unei familii, de la produse pentru îngrijirea tenului, îngrijire corporală, machiaj, parfumerie, îngrijirea părului, produse pentru bărbați și copii, accesorii și decorațiuni pentru casă. În continuare, lansăm produse și inovații în tendințe, mai ales în categoriile de machiaj, unde există o dinamică foarte mare și în categoria de îngrijire a tenului.

Cu o prezență de peste 137 de ani în industria frumuseții și 26 de ani în România, AVON este susținut de o comunitate de antreprenori pasionați de beauty.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  AVON deschide primul magazin flagship din România și dă startul unui nou model de franciză la nivel național