Lectură de 2 minute

16 Apr 2021 - Știri și Noutăți

Auchan deschide al treilea magazin cu haine second-hand în hipermarketul din Timisoara

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Începând din 16 aprilie, programul „O nouă viață by Auchan” se extinde și în hipermarketul Timișoara Nord, aceasta fiind a treia locație a retailerului implicată în proiect. În cadrul acestuia, clienții vor putea regăsi o selecție de haine purtate, prin intermediul unui parteneriat cu lanțul local de magazine de modă M&C.

Auchan Timișoara Nord este cea de-a treia locație a retailerului în care proiectul va fi disponibil și unde clienții pot regăsi și o gamă de articole de modă purtate, toate colecțiile fiind selectate și igienizate conform standardelor în vigoare de către echipa M&C, partenerul Auchan în acest proiect.

M&C, brandul deținut de către compania Monique Investment, va dispune de un spațiu de vânzare de 43 mp în incinta hipermarketului, în care se vor regăsi articole pentru copii și adulți, la prețuri situate între 5-150 lei.

Lansat în luna februarie în hipermarketul Auchan Cluj Nord, „O nouă viață” este una dintre soluțiile propuse de Auchan ca parte a strategiei proprii de reducere a amprentei de carbon. Având la bază principiul economiei circulare, proiectul reprezintă o premieră pentru piața locală de retail și presupune extinderea ofertei hipermarketurilor Auchan prin integrarea unei game de articole de îmbrăcăminte purtate, prin parteneriate cu diverse magazine de modă specializate.

„Suntem bucuroși că acest proiect se bucură deja de succes în rândul primelor locații active, ceea ne permite să facem încă un pas în dezvoltarea acestui concept. Am găsit în M&C un partener care împărtășește aceleași valori și obiective de sustenabilitate ca noi și suntem încrezători că timișorenii vor aprecia noul shop-in-shop din Auchan și scopul acestuia de a dezvolta împreună un sistem puternic de economie circulară”, a declarat Corina Dospinoiu, Responsabil CSR Auchan Retail România.

În prezent, proiectul O nouă viață este disponibil în Auchan Cluj Nord, Auchan Târgu Mureș Sud și Auchan Timișoara Nord, compania vizând extinderea acestui proiect și în alte magazine.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 57 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 48 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, Auchan are o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro.

Citeste si:
Brandul românesc MIZAR deschide un nou magazin
Brandul românesc MIZAR deschide un nou magazin
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Auchan deschide al treilea magazin cu haine second-hand în hipermarketul din Timisoara