Lectură de 3 minute

14 Jun 2022 - Știri și Noutăți

Auchan lansează Scan&Go, serviciul prin care clienții își pot scana singuri produsele folosind telefonul mobil

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Auchan Retail România continuă procesul de digitalizare a magazinelor proprii și introduce Scan&Go, un serviciu de self-scan pentru clienți, disponibil prin aplicația mobilă Auchan app. Proiectul debutează cu o etapă pilot implementată în hipermarketul Auchan Drumul Taberei, urmând ca, treptat, să fie disponibil în întreaga rețea de hipermarketuri, iar pe termen lung, inclusiv în magazinele de proximitate MyAuchan.

Începând din această lună, membrii MyCLUB Auchan își pot folosi propriile smartphone-uri pentru a-și scana singuri orice produs din magazin pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături, reducând astfel considerabil timpul petrecut la casa de marcat. Cu ajutorul aplicației Auchan, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, clienții pot scana codul de bare de pe orice produs din magazin. Prin Scan&Go, clienții pot vedea în timp real valoarea totală a coșului de cumpărături, ceea ce le permite să dețină un control permanent al costurilor și să vizualizeze sumarul beneficiilor MyCLUB Auchan acumulate la finalul cumpărăturilor.

Pentru finalizarea cumpărăturilor, clienții care utilizează serviciul Scan&Go vor putea achita valoarea produselor la casele rapide, fie în numerar, fie prin card bancar. În curând, compania își propune și integrarea posibilității de a achita cumpărăturile direct din aplicația mobilă.

Cum funcționează serviciul Scan&Go

Clientul deschide aplicația Auchan și accesează butonul „Start Scan&Go”, urmând pașii de identificare a magazinului în care se află și ale contului său din Auchan app. Pentru accesarea secțiunii Scan&Go, este obligatoriu ca utilizatorul să fie membru MyCLUB Auchan și să dețină un cont în platforma auchan.ro.

Clientul folosește aplicația pentru a scana codul de bare al fiecărui produs pe care îl adaugă în coșul de cumpărături. Numărul de articole aferente fiecărui produs se poate ajusta ușor, utilizatorul având la dispoziție și opțiunea de a elimina produse din coș.

După finalizarea selecției de produse, clientul poate achita cumpărăturile la una dintre casele rapide. Pentru plată, clientul va apăsa butonul „Plătește” din aplicație și va specifica dacă dorește sau nu să adauge și pungi de cumpărături. Ulterior, aplicația va încărca pagina de plată afișând un cod QR. Clientul va scana la casa rapidă codul QR, putând achita ulterior cumpărăturile în numerar sau prin cardul bancar. Casa rapidă va emite un bon fiscal, pe care clientul va trebui să-l scaneze pentru a părăsi magazinul.

Serviciul Scan&Go reprezintă o tehnologie inovatoare dezvoltată de compania austriacă shopreme, unul dintre cei mai importanți jucători în furnizarea de soluții de tipul mobile self-checkout pentru industria de retail.

Citeste si:
eMAG dă cumpărături de 10.000 de lei în 12 rate cu ajutorul HeyBlu, propriul IFN
eMAG dă cumpărături de 10.000 de lei în 12 rate cu ajutorul HeyBlu, propriul IFN

Auchan România are în portofoliu 243 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri și 205 magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care 196 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.

Shopreme ajută comercianții să creeze și să dezvolte experiențele de cumpărături hibride prin intermediul soluțiilor Scan & Go și Exit. Sistemul mobil de self-checkout permite clienților să scaneze și să plătească cumpărăturile pe propriile smartphone-uri, ceea ce este rapid, ușor și sigur. Retailerii îl folosesc pentru a optimiza procesele de afaceri, pentru a crește vânzările și pentru a oferi servicii cu valoare adăugată și programe de loialitate. printre clienții shopreme se numără Douglas GmbH, Dirk Rossmann GmbH, subsidiara XXXLutz Group Möbelix & Mömax și multe alte grupuri de retail.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Auchan lansează Scan&Go, serviciul prin care clienții își pot scana singuri produsele folosind telefonul mobil