Lectură de 2 minute

22 Jun 2020 - Știri și Noutăți

Auchan începe un parteneriat cu aplicația Lola Market pentru livrări într-o oră, în București

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Începând din 20 iunie, bucureștenii pot comanda online produse din magazinele Auchan prin platforma de livrări Lola Market. Oferta retailerului cuprinde, pentru început, peste 14.000 de produse alimentare și nealimentare, comenzile urmând a fi livrate în Capitală în maximum o oră de la plasarea comenzii în aplicația Lola Market sau în intervalul orar dorit de client, în aceeași zi, între orele 10-21, potrivit unui comunicat de presă.

Potrivit celor două companii, prețurile produselor listate în aplicație sunt cele din magazinele Auchan, iar comenzile nu necesită o valoare minimă. Taxa de livrare pornește de la 19,99 lei, produsele comandate fiind livrate prin flota proprie de livratori a platformei Lola Market.

Printre avantajele oferite clienților prin acest nou serviciu se numără și posibilitatea de a beneficia de cumpărături personalizate. Astfel, prin intermediul aplicației Lola Market, disponibilă pe smartphone, tabletă și web, care poate fi descărcată din Appstore si Google Play, clienții pot discuta în timp real cu persoana care realizează cumpărăturile în locul lor pentru a rezolva rapid orice modificare în coșul comandat.

Amintim că Auchan mai are parteneriate cu companii de livrare naționale sau locale și cu Poșta Română, pentru comenzi livrate în aceeași zi sau în 24-48 de ore.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, două supermarketuri Auchan și o rețea de 24 magazine de proximitate MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, aproximativ 10.000 de angajaţi, Auchan are o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro.

Lola Market (www.LolaMarket.com) oferă un serviciu de achiziție online a produselor alimentare, oferind posibilitatea de a comanda produse la aceleași prețuri din magazine, din multiple supermarketuri, printr-o singură aplicație. Clientul poate selecta produsele dorite din aplicație, iar odată ce comanda este înregistrată, un personal shopper se va ocupa de pregătirea comenzii, iar un livrator va ajunge cu comanda la destinație într-o oră sau în intervalul orar stabilit de client. Compania este prezentă în 14 orașe din Spania, fiind lider de piață pe segmentul de cumpărături online de alimente. Lansarea în București rerprezintă primul pas în planul de extindere internațională a companiei spaniole.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Auchan începe un parteneriat cu aplicația Lola Market pentru livrări într-o oră, în București