Lectură de un minut

24 Jun 2022 - Știri și Noutăți

Auchan lansează o nouă ediție a inițiativei Clubul Mărci Emblematice Româneşti, prin care celebrează mărcile autohtone

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Auchan marchează Ziua Drapelului Național cu o nouă acțiune dedicată Clubului Mărci Emblematice Românești. Astfel, până pe 28 iunie, peste 200 de produse românești, dezvoltate de mărci cu tradiție, vor beneficia de expunere specială în cadrul tuturor hipermarketurilor Auchan din țară. Clubul Mărcilor Emblematice Românești reprezintă o inițiativă unică pe piața locală de retail și a fost lansat, în 2020, din dorința de a aduce în atenția românilor unele dintre cele mai apreciate mărci autohtone de bunuri de larg consum.

Cu ocazia Zilei Drapelului Național, sărbătorită pe 26 iunie, clienții vor avea ocazia să redescopere produsele celor mai cunoscute mărci româneşti, cu tradiţie, și să se bucure de o adevărată paradă, special pregătită pentru acest eveniment. Aceștia vor regăsi la raft peste 120 de produse alimentare și peste 110 produse nealimentare de la cele mai îndrăgite mărci autohtone.

Clubul Mărcilor Emblematice Româneşti reuneşte peste 30 de mărci naţionale, lista completă a acestora fiind disponibilă aici: https://romania.auchan.ro/ro/continut/marci-auchan/clubul-marci-emblematice-romanesti.

Auchan România are în portofoliu 248 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri și 210 magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care 201 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Retailerul afre o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Auchan lansează o nouă ediție a inițiativei Clubul Mărci Emblematice Româneşti, prin care celebrează mărcile autohtone