Lectură de 2 minute

30 Mai 2024 - Știri și Noutăți

Aromele puse la bătaie de Heidi cu brandul său premium Mozart Koogles

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

2024 a început în forță pentru HEIDI CHOCOLAT.  Compania producătoare de ciocolată a sărbătorit, în primăvară, un an de zile de când a lansat pe piața din România brandul Mozart Koogles, brand care a adus rezultate spectaculoase în portofoliu. Pralinele Mozart Koogles vin în 5 sortimente: Famous Nougat, Tender Orange, Tropical Lychee, Date & Coffee, Marc de Champagne.

Sursa foto: Heidi Chocolat

Mozart Koogles este un brand de praline premium care abordează categoria din perspectiva asocierilor culturale și lifestyle, reușind să se diferențieze clar într-un segment construit în jurul momentelor de consum.â

Produs în Salzburg și purtător al tradiției austriece, Mozart Koogles reușește să îmbine tradiția cu modernitatea prin completarea marțipanului clasic cu arome surprinzătoare. Acestora li se adaugă un packaging premium și modern, 100% din hârtie, sustenabil și demn de casele de modă de renume internațional. Cu o creație ce poartă semnătura celebrului studio, Matteo Thun Milano, noul brand Mozart Koogles reușește să se transforme dintr-o pralină clasică într-un statement de lifestyle.

Brandul este prezent pe piață în mai multe formate: mai compacte, pentru consum personal sau special pentru a fi oferite cadou. Mozart Koogles își încurajează totodată consumatorii să ofere o a doua viață packaging-ului premium, după ce se bucură de praline. Astfel, pe paginile de social media Mozart Koogles consumatorii primesc o serie de tips & tricks prin care pot folosi cutiile spectaculoase într-un mod creativ, în ton cu promisiunea de brand sustenabil pe care și-o asumă Mozart Koogles.

  • Famous Nougat cucerește prin combinația perfectă dintre compoziția de cremă de nougat și marțipan, învelită în ciocolată neagră.
  • Tender Orange aduce la viață adevărata magie prin contrastul dintre ciocolată și portocală.
  • Date & Coffee surprinde la fiecare pas, fiind inspirată din tradiția Estului Mijlociu de a servi la începutul zilei cafea neagră aromată și curmale.
  • Tropical Lycee aduce o aromă tropicală neașteptată, printr-o încântătoare combinație de lycee și nuga neagră.

Citeste si:
Mixit lansează ediția limitată ”Colecția artiștilor”: ce produse pot fi comandate
Mixit lansează ediția limitată ”Colecția artiștilor”: ce produse pot fi comandate

Povestea HEIDI a început în urmă cu 30 de ani, când un celebru și pasionat ciocolatier elvețian a fondat HEIDI, dând mai departe arta secretă de creare a ciocolatei. Numele companiei a fost inspirat de fetița din povestea Johannei Spyri, care a văzut mereu partea luminoasă a vieții.

Din 1862, companiile House of Julius Meinl au fost forțe independente și antreprenoriale în industriile lor respective. În paralel, familia Julius Meinl a căutat să-și folosească statutul și influența în beneficiul cauzelor alese. Prin activitățile sale actuale de afaceri, Casa lui Julius Meinl continuă să folosească în mod antreprenorial cunoștințele și cunoștințele consumatorilor, bunurilor de larg consum și imobiliare pe care le-a dobândit de-a lungul celor șase generații în afaceri.

KEX Confectionery a fost creată în urma achiziționării în 2010 a Kandia Dulce, un important producător roman de cofetărie ale cărui mărci de top sunt “Măgura” și “Rom”. Astăzi, grupul cuprinde, de asemenea, Heidi Chocolat și afacerea Niemetz din Austria – creatorii celebrului Schwedenbomben.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Aromele puse la bătaie de Heidi cu brandul său premium Mozart Koogles