Integrarea vine în urma fuziunii prin absorbÈ›ie a celor două companii. AchiziÈ›ia Agrirom a reprezintat una dintre cele mai mari tranzacÈ›ii din ultimii ani din sectorul de distribuÈ›ie în piaÈ›a de HoReCa.
„AchiziÈ›ia Agrirom face parte din strategia de a ne extinde prezenÈ›a pe canalele complementare activității noastre È™i de a oferi clienÈ›ilor soluÈ›ii complete È™i cu valoare adăugată, atât la nivel naÈ›ional, cât È™i regional. Finalizarea procesului de integrare reprezintă un pas important în consolidarea Aquila, care, în peste 26 de ani, a reuÈ™it să crească în mod sustenabil È™i să devină lider de piață”, a declarat Răzvan Bagherea, director organizare È™i resurse umane, Aquila.
Compania Agrirom a fost achiziÈ›ionată de către Aquila la începutul anului 2019. Odată cu aceasta, în portofoliul Aquila au intrat mai multe branduri, printre care È™i cele două branduri de produse congelate ale Agrirom – Gradena È™i Yachtis.
Finalizarea procesului de integrare a Agrirom face parte dintr-un proces mai amplu de consolidare a businessului care a mai inclus, la finalul anului 2019, absorbÈ›ia Seca Distribution È™i integrarea activității sale în Aquila.
Aquila, înfiinÈ›ată în 1994, este unul dintre cei mai importanÈ›i distribuitori din România È™i are o echipă de 3.000 de angajaÈ›i. În 2020, compania a înregistrat o cifră de afaceri de peste 370 milioane de euro.