Lectură de un minut

15 Sep 2021 - Știri și Noutăți

Retargeting Biz lansează noua platformă de marketing automatizat, dedicată magazinelor online și clienților

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Compania românească Retargeting Biz, ce desfășoară operațiuni pe patru piețe europene, a lansat oficial noua platformă de marketing automatizat all-in-one, dedicată magazinelor online locale și internaționale și clienților acestora, cu o investiție de peste 3 milioane de euro.

Noua platformă reunește toate canalele de marketing relevante pentru un magazin online, de la reclame automatizate în Google, Facebook, Instagram, la push notifications, pop-ups, SMS, recomandări dinamice și newsletter dinamic, cu conținut personalizat. Platforma poate fi accesată și din aplicația mobilă Retargeting Biz, disponibilă pe iOS și Android.

„Cu Retargeting Biz, reclamele sunt 100% automatizate, rata de conversie devine cu până la 15% mai bună, valoarea medie a comenzii și timpul petrecut pe site cresc cu până la 20%, iar vânzările magazinelor online cresc cu până la 100%”, susțin reprezentanții companiei.

Retargeting Biz vrea să se extindă pe noi piețe europene

Obiectivele din acest an vizează creșterea numărului de magazine online locale și internaționale care implementează noua platformă Retargeting Biz, consolidarea poziției pe piețele din România, Ungaria, Grecia și Bulgaria, dar și extinderea pe noi piețe europene.

În prezent, echipa Retargeting Biz este formată din peste 50 de persoane, dintre care 35 în România și peste 15 în piețele externe în care compania activează.

Cifra de afaceri la nivelul companiei a fost aproape 10 milioane de lei în 2020, cu 58% mai mare decât în 2019. Creșterea a venit pe fondul dezvoltării pieței de e-commerce la nivel global, dar și pe creșterea notorietății brandului Retargeting Biz și a rezultatelor raportate de clienți.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Retargeting Biz lansează noua platformă de marketing automatizat, dedicată magazinelor online și clienților