Lectură de un minut

16 Apr 2024 - Știri și Noutăți

Anna Cori a redeschis un nou concept de magazin în AFI Cotroceni

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Brandul românesc Anna Cori a lansat la AFI Cotroceni noua imagine de magazin, care propune clienților o experiență inovativă de shopping, concentrându-se pe cele mai noi colecții prezentate într-un cadru sustenabil și rafinat.

Sursa foto: Anna Cori/ Alex Damian

Mobilier realizat din culori neutre, vitrine care funcționează în armonie cu interiorul magazinului, designul modern și primitor oferă clienților posibilitatea de a descoperi cele mai noi colecții ale brandului Anna Cori pentru femei și Denis, brandul pentru bărbați și de a interacționa rapid cu echipa de consultanți.

Sustenabilitatea este parte încorporată din strategia Anna Cori, iar noul concept reflectă această direcție prin diminuarea efectelor activității de zi cu zi din magazin prin intermediul tehnologiei – sistem de iluminat LED, setarea temperaturii ambientale, consum de apă cu temporizator, pungile de hârtie, etc.

Suntem un business 100% românesc care de peste 30 de ani producem în fabrica noastră de la Suceava încălțăminte și accesorii din materiale de top, iar produsele noastre concurează cu cele mai cunoscute branduri internaționale. De la inaugurarea primului magazin în anul 2000 în Suceava, compania și-a extins constant rețeaua pe piața românească.

Andreea Cornea, Marketing Manager

Compania produce peste 250 de modele diferite anual, peste 300.000 de perechi de pantofi fiind cumpărate în fiecare an de clienți, iar cel mai vândut model rămâne pantoful stiletto.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Anna Cori a redeschis un nou concept de magazin în AFI Cotroceni