Lectură de un minut

15 Mar 2023 - Știri și Noutăți

Analiză Limitless Agency: care au fost cel mai scump cadou și cel mai vândut parfum în luna martie?

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Piața de cadouri din ecommerce-ul românesc a crescut cu 64% în perioada 1-8 martie 2023 comparativ cu aceeași perioadă de anul trecut, arată o analiză realizată de Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital. Astfel, cel mai scump produs comandat online în această perioadă a costat 49.000 lei (aproximativ 10.000 euro), fiind un ceas de lux creat de o casă de modă din Franța (Dior).

 

Sursa foto: Ekaterina Shevchenko/Unsplash

Conform analizei Limitless Agency, cu ocazia Zilei Femeii, cele mai comandate produse din magazinele online au fost parfumurile și produsele cosmetice, iar valoarea medie a comenzilor a fost de 355 lei, în creștere ușoară față de anul trecut, de la 352,5 lei.

Cel mai comandat parfum a fost Chanel - Coco Mademoiselle, care costă între 400 lei și 800 lei în funcție de cantitate și ofertele din online.

Totodată, în perioada 1-8 martie 2023 numărul de tranzacții a crescut cu 63% față de aceeași perioadă a anului trecut.

De asemenea, numărul de utilizatori pe magazine online din nișa de cadouri a crescut aproape 60% comparativ cu aceeași perioadă din 2022, cea mai mare parte dintre aceștia fiind bărbați.

Odată cu creșterea veniturilor pe nișa de cadouri, au crescut costurile de marketing pentru promovare online, mai exact CPC (cost per click) este mai mare cu 30% față de anul trecut.

Astfel, bugetele lunare alocate de companii variază între 1.000 de euro și 200.000 de euro pentru promovare prin campanii PPC (Google Shopping Ads, Facebook Ads) și campanii SEO, cu scopul de a crește numărul de clienți, vânzărilor și valoarea comenzii medii, dar și creșterea vizibilității brandului.

Limitless Agency oferă o gamă completă de servicii de promovare - SEO, PPC, creare de campanii online, strategie, implementare și marketing automatizat. Limitless Agency realizează campanii de impact în mediul digital pentru companii din industriile fashion, home&deco, IT&C, pharma, bricolaj și altele. Compania gestionează bugete de 40 de milioane de euro anual și este partener Google, Meta, Tik Tok și Petal Ads.

Citeste si:
Sondaj: Cheltuielile de logistică și transport rămân cele mai mari provocări pentru magazinele online românești care vând produse în străinătate
Sondaj: Cheltuielile de logistică și transport rămân cele mai mari provocări pentru magazinele online românești care vând produse în străinătate

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Analiză Limitless Agency: care au fost cel mai scump cadou și cel mai vândut parfum în luna martie?