Conform analizei Limitless Agency, cu ocazia Zilei Femeii, cele mai comandate produse din magazinele online au fost parfumurile și produsele cosmetice, iar valoarea medie a comenzilor a fost de 355 lei, în creștere ușoară față de anul trecut, de la 352,5 lei.
Cel mai comandat parfum a fost Chanel - Coco Mademoiselle, care costă între 400 lei și 800 lei în funcție de cantitate și ofertele din online.
Totodată, în perioada 1-8 martie 2023 numărul de tranzacții a crescut cu 63% față de aceeași perioadă a anului trecut.
De asemenea, numărul de utilizatori pe magazine online din nișa de cadouri a crescut aproape 60% comparativ cu aceeași perioadă din 2022, cea mai mare parte dintre aceștia fiind bărbați.
Odată cu creșterea veniturilor pe nișa de cadouri, au crescut costurile de marketing pentru promovare online, mai exact CPC (cost per click) este mai mare cu 30% față de anul trecut.
Astfel, bugetele lunare alocate de companii variază între 1.000 de euro și 200.000 de euro pentru promovare prin campanii PPC (Google Shopping Ads, Facebook Ads) și campanii SEO, cu scopul de a crește numărul de clienți, vânzărilor și valoarea comenzii medii, dar și creșterea vizibilității brandului.
Limitless Agency oferă o gamă completă de servicii de promovare - SEO, PPC, creare de campanii online, strategie, implementare și marketing automatizat. Limitless Agency realizează campanii de impact în mediul digital pentru companii din industriile fashion, home&deco, IT&C, pharma, bricolaj și altele. Compania gestionează bugete de 40 de milioane de euro anual și este partener Google, Meta, Tik Tok și Petal Ads.
Parfumuri care conțin o subtanța interzisă, retrase din magazine de ANPC
