Achiziția, așteptată să fie finalizată în al patrulea trimestru din acest an, se ridică la 28,5 milioane de dolari. ThredUp vrea să investească în oferta de produse a Remix, în procesele de infrastructură și în strategia de piață, pentru a accelera creșterea marketplace-ului.
Remix va funcționa ca business independent, sub umbrela ThredUP, iar compania va fi condusă în continuare de fondatorul și CEO-ul Lyubomir Klenov, care se va ocupa de expansiunea europeană a ThredUP, notează psnewswire.com.
Remix va fi coordonat în Europa de fondatorul Klenov
ThredUP este o platformă care vinde și cumpără produse second-hand și a devenit unul dintre cei mai mari revânzători de haine, încălțăminte și îmbrăcăminte pentru femei. În 2018, compania și-a extins platforma cu instrumentul Resale-as-a-Service, care facilitează revânzarea din partea brandurilor și a retailerilor. ThredUP a procesat peste 125 de milioane de produse second-hand de la 35.000 de branduri din peste 100 de categorii.
Remix Global este unul dintre cele mai mari magazine online pentru moda second hand din Europa Centrală și de Est, inclusiv în România. Compania, fondată în anul 2012 de bulgarul Lyubomir Klenov, vinde îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii second-hand în nouă țări - Austria, Bulgaria, Germania, Grecia, Polonia, România, Slovacia, Republica Cehă și Ungaria. Echipa are peste 600 de persoane și centrul logistic în Sofia, Bulgaria. Remix a avut venituri totale de circa 34 de milioane de dolari în anul 2020.
Portofoliul remixshop.com are peste 5.000 de mărci la nivel mondial, în trei segmente de preț - Luxury (mărci de designer, la nivel de prețuri înalt), Mid Range (mărci moderne, nivel de prețuri mai ridicat decât articolele de buget) și Budget (mărci populare, raport calitate/preț favorabil).