,,În următoarele luni, vom aduce în centrul atenției lucrările de artă realizate de către liceeni alături de profesorii lor, pe tema aspirațională a campaniei noastre”, a declarat Cristian Doxan, country manager România & Adriatic Region Froneri Ice Cream.
Lucrările de arte plastice originale vor reflecta viziunea elevilor despre ceea ce ne poate dărui, în viața de zi cu zi, bucuria de a trăi și vor fi realizate prin tehnici precum: pictură în ulei, acuarele, grafică, creații digitale, colaje.
Toate lucrările înscrise în proiect vor fi jurizate de cadrele didactice din liceu și vor fi premiate de către echipa Aloma cu materiale de lucru necesare elevilor.
Brandul Aloma face parte din grupul Froneri, o companie globală de înghețată, care își desfășoară activitatea în 20 de țări. Froneri oferă o gamă completă de produse de înghețată, de la înghețată cu lapte la înghețată pe bază de apă, sorbet și înghețată organică, înghețată pe băț și la cornet. FRONERI este un partener licențiat de lungă durată al unor companii de top precum Nestlé și Mondelēz, având peste 10.000 de angajați la nivel mondial.