,,Jorg Snoeck și Stefan Van Rompaey explorează toate unghiurile ecuației complexe cu care se confruntă acum jucătorii din lanțul alimentar: cum putem combina calitatea superioară, respectul pentru mediu și prețurile atractive, toate investind masiv în noi canale de distribuție, în special digital. Acesta este ceea ce face ca munca noastră de comercianți cu amănuntul să fie atât de dificilă. În această călătorie, provocările sunt pe cât de imense, pe atât de interesante, iar această carte servește ca o introducere superbă”, a spus Alexandre Bompard.
Și alți manageri de top din sectorul alimentar au comentat pe marginea cărții despre viitorul alimentelor, care a ajuns acum la a doua tipărire. Printre persoanele din retail care au comentat pe baza cărții se numără: Frans Muller, CEO al Ahold Delhaize, Jef Colruyt (Colruyt Group), Koen Slippens (Sligro), Nils van Dam (Milcobel) și Wim Destoop (PepsiCo). Cartea este disponibilă în librării și magazine online, în olandeză și engleză, și ca e-book.
Sursa foto: Facebook Alexandre Bompard