Lectură de un minut

09 Apr 2021 - Știri și Noutăți

Afacerea Kaufland a crescut cu peste 8% în pandemie. Anul acesta se majorează investițiile

Redacția Retail.ro

Kaufland a înregistrat anul trecut vânzări de 12,9 miliarde de lei, cu 8,7% mai mult decât în 2019, o creștere generată de expansiune, livrările la domiciliu și “dark store”, magazine create de retailerii cu unități fizice pentru a deservi doar livrările online.

Pentru anul acesta, Kaufland și-a bugetat investiții de 375 de milioane de euro, cu 25% mai mari față de anul trecut, pentru deschiderea de noi magazine, remodelări și renovări, scrie economica.net.

Retailerul german preia marfă sau servicii de la 2.900 furnizori, din care 2.400 sunt furnizori români, astfel că 67% din cifra de afaceri produsă se întoarce la producători din Romania. “1,9 miliarde de euro sunt plățile către acești 2.400 de furnizori români”, a declarat Valer Hancaș, Director Corporate Affairs, Kaufland, în cadrul unei dezbateri Confidex.

De sărbătorile Pascale, compania așteaptă o creștere a fluxului de clienți cu 30% față de o perioadă obișnuită a anului, perioadă în care cozile se vor muta în parcare, unde angajații companiilor care se ocupă de livrări își vor aștepta rândul să preia marfa.

Anul acesta, compania a deschis două hipermarketuri, la Sibiu și Piatra Neamț și a ajuns la o rețea de 141 de magazine la nivel național.

Citeste si:
Pantofii sport de la Lidl ajung din nou în magazine. Retailerul din Italia reintroduce la vânzare colecția de adidași

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 8 țări, mai bine de 132.000 de angajați și o rețea de peste 141 de magazine în România. 

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Afacerea Kaufland a crescut cu peste 8% în pandemie. Anul acesta se majorează investițiile