În cadrul panelului Reset Retail: Impactul pandemiei Covid-19 asupra industriei, ce poate fi urmărit accesând playerul de mai sus, Adrian Câzu a vorbit despre cum a fost afectat businessul Benvenuti și întreaga industria de fashion de pandemia de Covid-19.
“Retailul de fashion a înregistrat scăderi dramatice. După trei luni fără vânzări, am avut scăderei de 30% - 50%, unele segmente chiar de 70% în vânzări. Vorbim de vânzări fără marjă de profit, toată lumea a făcut promoții pentru a vinde”, a declarat Adrian Câzu,
În cazul Benvenuti, Câzu estimează vor termina anul cu afaceri cu 30%-40% mai mici decât în 2019.
Fii la curent cu trendurile din industria de retail și noutățile pe care le pregătim! Apreciază pagina retailArena.
“Mai este un aspect care cântărește greu: vom rămâne cu stocurile nevândute și cu datorii uriașe la furnizori. Industria de fashion e aproape de colaps, o să vedeți la anul închideri de magazine sau de rețele la nivel național. Nu ai cum să reziști cu vânzări mai mici de 50% și fără marjă, totul se plătește din marjă, a mai spus Câzu.
A fost cel mai greu an din istoria companiei noastre. Criza economică declanșată de criza sanitară este doar la început. Ceea ce urmează va fi mult mai greu.
Benvenuti a concediat până acum 90 de persoane. “Urmează și alte tăieri. Nu avem ce să facem, trebuie să acționăm cumva. Am închis un magazin la Roman și probabil vom mai închide 2 magazine până la finalul anului. Suntem obligați să ne restrângem activitatea, aceasta este realitatea”, a adăugat directorul Benvenuti.
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Poți urmări întreaga discuție din panelul Reset Retail de la retailArena 2020 în playerul de mai sus.
retailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro și retail.ro, powered by VTEX, FAN Courier, P3 Logistics Park, eMAG Marketplace, Carrefour, Fashion House Outlet Centre București, Veranda, Twispay, Smart ID, Ceetrus, foodpanda, Answear, GLAMI, Filip&Company, ALTEX, Cushman & Wakefield Echinox, Optimized, Euromonitor și Ipsos.