Lectură de 2 minute

29 Jan 2024 - Știri și Noutăți

A devenit igiena prea scumpă? Producătorul Colgate-Palmolive confirmă o scădere a vânzărilor

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Colgate-Palmolive a prognozat vânzări mai scăzute pentru anul fiscal 2024, deoarece prețurile mai mari la produsele sale de îngrijire orală și personală continuă să afecteze volumele.

Sursa foto: Pixabay

Producătorul de pastă de dinți se așteaptă ca creșterea anuală a vânzărilor să fie cuprinsă între 1% și 4%, al cărui punct de mijloc este sub estimarea medie a analiștilor de 3,55%. În 2023, Colgate a înregistrat o creștere a vânzărilor de 8,5%.

Alți producători de produse de larg consum precum Procter & Gamble și Kimberly-Clark au semnalat, de asemenea, volume mai mici la începutul acestei săptămâni, deoarece clienții se confruntă cu prețuri mai mari ale produselor, scrie ESM.

Pentru Colgate, volumele organice din al patrulea trimestru au fost constante, în general similare cu trimestrul precedent, cu o ușoară îmbunătățire de la o scădere de 4% anul trecut.

Compania din New York a declarat că volumele, care au fost sub presiune în ultimele trimestre, se așteaptă să recupereze oarecum pe parcursul anului.

Cu toate acestea, compania a depășit așteptările de pe Wall Street pentru vânzările și profitul din al patrulea trimestru, determinată de cererea puternică din America Latină și Europa și recuperarea volumelor în America de Nord. Vânzările nete au crescut la 4,95 miliarde dolari, depășind estimările LSEG de 4,90 miliarde dolari.

Pe o bază ajustată, compania a înregistrat un profit de 87 de cenți pe acțiune, depășind estimările de 85 de cenți pe acțiune.

Vânzările companiei Hill's Pet Nutrition, care au reprezentat un sfert din vânzările companiei în 2023, au crescut cu 5%, comparativ cu o creștere de 20% în 2022.

Citeste si:
Franța ia din nou atitudine în problema shrinkflation: retailerii nu vor mai putea vinde produsele cu gramaj redus la prețuri mari 
Franța ia din nou atitudine în problema shrinkflation: retailerii nu vor mai putea vinde produsele cu gramaj redus la prețuri mari 

Analistul RBC Nik Modi a spus că performanța categoriei animalelor de companie este „din ce în ce mai îngrijorătoare” pe fondul presiunii consumatorilor și al concurenței din partea comercianților de animale de companie de specialitate.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  A devenit igiena prea scumpă? Producătorul Colgate-Palmolive confirmă o scădere a vânzărilor