Lectură de 2 minute

12 Mai 2020 - Știri și Noutăți

5 to go caută să vândă în cafenele cât mai multe produse românești

Anca Olteanu

Lanțul de cafenele 5 to go vrea să vândă la tejghea cât mai multe produse românești care se pot asocia cu cafeaua sau cu brandul lansat de Radu Savopol și Lucian Bădilă, anunță compania pe Facebook.

„re:START : 5 to go - Căutăm branduri românești! Hai să repornim economia, împreună. Noi, cei de la 5 to go, ne dorim să avem pe rafturi cât mai multe produse românești, create și promovate de antreprenori români. Vrem să punem la dispoziție întreaga rețea pentru listarea de produse mișto!”, se arată în mesajul publicat de companie pe Facebook.

Dacă ai un produs care se poate asocia cu cafea sau cu 5 to go, trimite un email la adresa lucian@fivetogo.ro.

5 to go a redeschis toate locațiile pe 5 mai, în regim de „to go” și „drive”. Până la finalul anului, la achiziționarea oricărei cafele espresso, espresso lung sau americano, clienții vor primi încă una.

Reorganizarea spațiului și a timpului petrecut în locații e una dintre noile măsuri. Pentru locațiile prevăzute cu spații de stat s-a luat decizia de a se renunța la ele, iar în funcție de dimensiunea locațiilor, se au în vedere următoarele măsuri cu privire la acces:

Citeste si:
Starbucks deschide o nouă cafenea în Brașov
  • în spațiile de până în 20 metri pătrați se va intra pe rând, unul câte unul, iar în locațiile de 20-40 metri pătrați, vor avea acces maximum doi clienți, cu distanța de siguranță de 1,5 metri între ei.
  • pentru angajați se impun noi măsuri, extra celor de dinainte de închidere - purtarea obligatorie a măștii de protecție și a mănușilor.

5 to go, fondat de Radu Savopol și Lucian Bădilă, a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 160 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  5 to go caută să vândă în cafenele cât mai multe produse românești