Lectură de 3 minute

28 Jun 2022 - Știri și Noutăți

5 moduri prin care comercianții pot beneficia la maximum de sistemul automat de preluare a ambalajelor TOMRA

Advertorial

Abonează-te pe  

Sistemul de garanție-returnare din România (SGR) urmează a fi lansat în octombrie 2022. Odată cu anunțarea acestei date și a planului de lansare, comercianții cu amănuntul iau în considerare cum să se pregătească în următoarele luni și care va fi modalitatea de preluare a ambalajelor și returnare a garanției către consumatori: manuală sau automată.

Sistemele automate de preluare TOMRA pot fi mai mult decât un instrument de preluare a ambalajelor. Un sistem automat de preluare poate oferi, de fapt, oportunități de a implica consumatorii în procesul de colectare, de a genera efecte pozitive în comunitate și de a ajuta un magazin să parcurgă transformarea digitală.

Iată cinci moduri prin care un sistem automat de preluare TOMRA se poate transforma într-un beneficiu pentru comercianții cu amănuntul și afacerile lor.

Îmbunătățirea imaginii de brand în rândul cumpărătorilor

Sistemul automat de preluare TOMRA oferă spațiu pentru mesaje și/sau reclame, care sunt adesea realizate fie prin colantare cu vinil, fie prin panouri magnetice. Deoarece este posibil ca o parte dintre clienții tăi să nu fi folosit un sistem automat de preluare în trecut, recomandăm comercianților să ofere informații utile consumatorilor pe panourile frontale ale acestuia. Pot fi informații despre tipul de ambalaje acceptate și instrucțiuni despre utilizarea sistemului automat de preluare.
Orice spațiu rămas liber, adesea în lateral, poate fi folosit pentru alte comunicări: promoții din magazin, oferte și evenimente sau spațiul poate fi chiar închiriat companiilor locale, aducând venituri suplimentare. Există, de asemenea, opțiunea de a utiliza ecranul sistemului automat de preluare pentru a transmite mesaje comerciale sau chiar conținut video care poate fi actualizat în mod regulat.

Retail jobs

Implicarea comunității

În loc să-și revendice garanția printr-un voucher, clienților li se poate oferi posibilitatea de a dona garanțiile către organizații de caritate. Comercianții cu amănuntul pot selecta o organizație caritabilă locală sau chiar mai multe organizații pentru a le oferi clienților lor posibilitatea de a alege. Sprijinind cauze apropiate de inimile consumatorilor, comercianții cu amănuntul pot beneficia de pe urma creării unui puternic sentiment de apartenență la comunitate în jurul magazinului lor.

Optimizarea experienței cumpărătorilor

Profitând de datele colectate de sistemul automat de preluare TOMRA, vei putea extrage informații valoroase despre procesul de colectare a ambalajelor.
Aceste informații te pot ajuta să îmbunătățești continuu experiența clienților în magazin, cum ar fi asigurarea unei disponibilități ridicate a sistemului automat de preluare prin golirea cuvelor înainte de perioadele aglomerate. Acest lucru este important, deoarece din cercetarea comportamentului de consum rezultă faptul că unul dintre lucrurile cheie pe care clienții le prețuiesc atunci când își returnează ambalajele este un proces rapid și ușor.

Citeste si:
Kaufland România extinde infrastructura de colectare a produselor de îngrijire personală și a locuinței la nivel național
Kaufland România extinde infrastructura de colectare a produselor de îngrijire personală și a locuinței la nivel național

Contribuim la transformarea digitală

Consumatorii pasionați de tehnologie reprezintă un procent semnificativ de cumpărători, iar prin crearea unei experiențe digitale perfecte, îi poți atrage în număr mai mare, și cu o frecvență crescută, în magazinul tău. Soluțiile de rambursare digitală a garanției, prin intermediul aplicației myTOMRA, precum și metodele flexibile de plată fac ca întreaga experiență să fie mult mai plăcută.

Profită la maximum de notificările de la distanță

Folosind aplicația Notify+Assist de la TOMRA, poți primi notificări instant de la distanță, cum ar fi când cuvele sunt pline sau ușa este deschisă. Asta înseamnă că te poți concentra pe administrarea magazinului, iar aplicația te va anunța când sistemul automat de preluare are nevoie de asistență. Notify+Assist poate oferi, de asemenea, ajutor automat personalului magazinului care operează sistemul, cu instrucțiuni rapide, astfel încât să poată reveni la deservirea clienților. Toate acestea asigură că sistemul automat de preluare funcționează fără probleme și ajută la crearea unei experiențe perfecte pentru clienți.
Ai întrebări despre implementarea Sistemului de Garanție-Returnare în România? Descarcă Ghidul comerciantului pentru implementarea SGR și află tot ce trebuie să știi despre legislația în vigoare și obligațiile pentru comercianți.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  5 moduri prin care comercianții pot beneficia la maximum de sistemul automat de preluare a ambalajelor TOMRA