Lectură de 3 minute

02 Dec 2020 - Știri și Noutăți

370.000 de PET-uri și 160.000 litri de ulei uzat, colectați în programul de economie circulară Carrefour Punem Preț pe Plastic

Andra Imbrea

Carrefour, unul dintre cei mai mari retaileri de pe piața locală, a colectat peste 370.000 de PET-uri în perioada iulie 2019 - noiembrie 2020 prin campania Plata cu PET în 14 hipermarketuri din țară, oferind la schimb 92 de tone de fructe și legume românești, de la producători locali.

De asemenea, în aceeași perioadă peste 160.000 de litri de ulei alimentar uzat au fost colectați de la clienți în hipermarketurile Carrefour și prin Bringo, oferind la schimb peste 55.000 litri de ulei proaspăt.

Carrefour România prezintă rezultatele programului de economie circulară Punem Preț pe Plastic, care propune acțiuni concrete pentru a folosi responsabil resursele, a proteja mediul înconjurător și a susține parteneriatele locale și anunță extinderea acestuia în 2021. Programul va continua și în 2021 prin extinderea acțiunilor concrete puse la dispoziția consumatorilor și partenerilor Carrefour România, pentru a proteja, împreună, resursele și mediul înconjurător.

”Încă din 2018, prin filosofia globală Act for Food, ne-am luat angajamentul de a asigura o tranziție către o alimentație  mai sănătoasă, cu produse locale, la prețuri accesibile. Acest angajament nu putea fi atins niciodată dacă nu căutam și o rezolvare la problema deșeurilor – și, foarte specific, a plasticului din natură – care afectează calitatea aerului, a apei, a pământului și împiedică agricultorii să producă sănătos și curat. Am lansat în 2019 Punem Preț pe Plastic pentru că era timpul să trecem, alături de clienții noștri, la un consum inteligent și responsabil de resurse. Un an mai târziu, ne bucurăm că am putut ajunge, prin rețeaua și serviciile Carrefour, la membrii comunităților din care facem parte,  care pun, în fiecare zi, preț pe plastic și pe resurse, protejând astfel natura, dar sprijinind și producătorii locali.” Anca Damour, Membru în Comitetul Executiv al Carrefour România.

Pe 9 iulie 2019, Carrefour România a lansat Punem Preț pe Plastic, un program de economie circulară, care tratează plasticul ca o resursă și încurajează dezvoltarea unor obiceiuri mai bune în rândul consumatorilor, având la bază cei 3 R – reduce-reutilizează-reciclează. Punem Preț pe Plastic schimbă conversația existentă și oferă consumatorilor nu doar o altă perspectivă, ci și acțiuni concrete prin care își pot modifica comportamentul, urmărind  educarea consumatorilor cu privire la consumul responsabil de resurse și dezvoltarea unei infrastructuri care susține clienții în trecerea la obiceiuri mai bune, atât în magazin, la cumpărături, cât și acasă, în familie.  

Citeste si:
Grupul L’Oréal vrea ca 95% dintre ingredientele folosite să provină din surse regenerabile până în 2030

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau prin Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store și cu o rețea prezentă în 36 de orașe.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  370.000 de PET-uri și 160.000 litri de ulei uzat, colectați în programul de economie circulară Carrefour Punem Preț pe Plastic