Lectură de 2 minute

14 Feb 2022 - Știri și Noutăți

2Performant a generat peste 1% din piața de e-commerce din România în 2021

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Compania de tehnologie 2Performant, care activează pe piața de marketing afiliat din România, raportează pentru anul 2021 o cifră de afaceri de 25,7 milioane de lei, în creștere cu 27% față de anul 2020 și peste prognoză. Anul trecut, 2Performant a generat peste 1% din piața de e-commerce din România, intermediind pentru magazinele online din platforma sa de marketing afiliat vânzări în valoare de 73,1 milioane euro din totalul de 6,5 miliarde de euro estimat de GPeC la nivelul pieței românești de comerț electronic.

Veniturile operaționale, calculate prin eliminarea comisioanelor pe care 2Performant le plătește către afiliații din platformă înregistrează o creștere de 26 de procente față de 2020, ajungând la 6,9 milioane lei.

„Am încheiat anul 2021 cu rezultate financiare care confirmă că putem crește într-un ritm mai accelerat decât piața de e-commerce din România, care are o creștere estimată la aproximativ 15% pentru anul trecut”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

Veniturile companiei din piața din România pentru produsul de marketing afiliat au crescut cu 28% față de 2020, ajungând la peste 22,6 milioane de lei, în vreme ce veniturile din piețele externe înregistrează o creștere de 33 de procente. În același timp, compania înregistrează și o creștere a veniturilor plătite în avans cu 51% față de anul anterior, ajungând la 12,2 milioane de lei. Veniturile postpaid ajung la 13,3 milioane de lei, cu 13% mai mult față de 2020.

Compania a înregistrat anul trecut o pierdere de 699.000 de lei, sub pierderea prognozată în bugetul de venituri și cheltuieli.

2Performant a înregistrat în cea de-a doua jumătate a anului trecut o cifră de afaceri de peste 14,9 milioane de lei, în creștere cu 36% față de semestrul doi din 2020, și un profit de 457.000 de lei.

Peste 1,3 milioane de vânzări intermediate de 2Performant

Anul trecut 2Performant a intermediat pentru magazinele online din platforma sa nu mai puțin de 1,39 milioane de vânzări în valoare de 73,1 milioane de euro, cu 44,4% mai mult față de anul precedent. În 2021, platforma a intermediat 68,7 milioane de click-uri, cu 23% mai mult decât în anul precedent, ceea ce înseamnă o medie de peste 5,7 milioane de click-uri lunare trimise către magazinele online.

În 2021, 3.440 de afiliați au înregistrat comisioane în valoare de 4,65 milioane de euro, în creștere cu 36,6% față de anul anterior. Și indicele de vânzări crește cu 5,7% și ajunge la 15,71 euro, ceea ce înseamnă că pentru fiecare euro investit în afiliere un magazin online din platforma 2Performant.com a obținut aproape 16 euro. Rata de conversie este de 2%.

Citeste si:
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt planurile pentru 2024
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt planurile pentru 2024

2Performant este o companie românească de tehnologie ce dezvoltă, operează și monetizează platforma integrată de marketing afiliat și influencer marketing cu același nume. Prin această platformă business-urile pot apela la parteneri, afiliați și influenceri, cu care pot lucra prin cele două modele de colaborare disponibile în acest moment: marketing afiliat și influencer marketing.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  2Performant a generat peste 1% din piața de e-commerce din România în 2021