Lectură de un minut

29 Jan 2019 - Știri și Noutăți

2018 a fost anul marilor schimbari pentru CCC Romania

CCC, retailerul polonez de incaltaminte si accesorii, a intrat pe piata din Romania in 2012 prin intermediul unui francizor. Dupa 6 ani, compania mama a decis sa cumpere toate magazinele existente la momentul achizitiei, in aprilie 2018. In acelasi timp, brandul polonez a demarat in Romania o campanie de extindere si modernizare a retelei de magazine.

CCC a incheiat anul 2018 cu un numar total de 62 magazine CCC in Romania, performanta atinsa prin investitii in achizitionarea retelei de magazine de-a lungul celor sase ani de prezenta pe plan local, aducerea magazinelor la standardele de calitate ale grupului, cat si in extinderea numarului de unitati.

Pe termen mediu si lung, planurile CCC urmaresc extinderea continua si rapida, care va fi vizibila in urmatorii 2-3 ani, in aceleasi conditii de calitate, diversitate a produselor si concept de amenajare.”, afirma Joanna Jozwiak, General Manager CCC Romania.
 
 
Din aprilie 2018, de cand CCC este reprezentata direct pe piata din Romania au fost deschise sapte magazine noi in Focsani, Slatina, Roman, Baia Mare, Satu Mare, Fagaras, Slobozia, un alt magazin existent a fost extins in Iasi, iar alte doua magazine au fost relocate in Galati si Sibiu. Odata cu relocarea, magazinul CCC din Sibiu a devenit cel mai mare magazin al retelei din Romania, cu o suprafata totala de peste 1.200 m2 si o gama variata de peste 20.000 de produse.
 
O directie majora de investitii a fost schimbarea conceptului magazinelor intr-unul nou si modern, atat pentru noile deschideri, cat si pentru o buna parte din magazinele existente. In momentul de fata designul magazinelor CCC se concentreaza pe linii simple, culori neutre, finisari in tuse de gri cu elemente metalice de mobilier, aspect modern cu influente industrial.”, spune Dan Firoiu, Technical & Investment Manager CCC Romania.
 
 

Citeste si:
Kolve & Kolev isi anunta intrarea in Romania

Citeste mai departe: