Lectură de 3 minute

04 Dec 2023 - Știri și Noutăți

11 magazine JYSK inaugurate în 2023, în România, și alte 18, modernizate: cifrele înregistrate de retailerul scandinav

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

În anul financiar 2022-2023 (FY23), JYSK România a avut un EBIT de 144,2 milioane lei și și-a crescut cifra de afaceri cu 19%. Lanțul scandinav de retail și-a continuat planurile de expansiune și investițiile, a inaugurat 11 magazine noi și a modernizat 18 unități existente. 
 

Sursa foto: JYSK

Așa cum era de așteptat, anul financiar 2022-2023, care a început pe 1 septembrie 2022 și s-a încheiat pe 31 august 2023, a pornit ca un an provocator, cu inflație în creștere, ceea ce a ținut ridicate costurile operaționale și a afectat puterea de cumpărare a clienților. JYSK a depus eforturi pentru a contracara efectul negativ al inflației, prin investiții în prețuri competitive și oferte excelente în special pentru categoriile importante de produse, precum produsele destinate somnului.

Astfel, cifra de afaceri a JYSK România a ajuns în FY23 la 1 miliard de lei, în creștere cu 19% față de anul financiar precedent. EBIT-ul a crescut cu 19,4% în comparație cu anul financiar precedent, de la 120,7 milioane lei la 144,2 milioane lei. Numărul total de clienți a crescut cu 10%.

JYSK a reușit și anul acesta să obțină rezultate record în România, în contextul inflației care a afectat în special prima jumătate a anului financiar. Modelul JYSK se dovedește a fi unul de succes în perioade precum aceasta. Încercăm în permanență să menținem prețurile produselor la un nivel cât mai mic, să extindem sortimentul în așa fel încât să existe varietate din punct de vedere al stilului și al bugetului și, bineînțeles, să oferim produse de calitate și oferte excelente.

Alex Bratu, Country Director JYSK România, Bulgaria și Turcia

În ceea ce privește categoriile de produse, cea mai mare creștere au avut-o plăpumile și pernele, urmate de produsele pentru baie, lenjerii de pat și cearceafuri.

Extinderea rețelei de magazine

JYSK a investit în extinderea rețelei de magazine din România și în modernizarea celor deschise înaintea anului 2018 în anul financiar recent încheiat.
Retailerul a inaugurat 11 magazine noi și a ajuns pentru prima dată în orașe precum Motru, Moreni, Câmpulung Muscel, Rădăuți, Dej, Luduș și Calafat. De asemenea, 18 magazine au fost modernizate și amenajate conform celui mai nou concept de magazin JYSK, Store 3.0.

În prezent, 115 din cele 138 de magazine JYSK sunt amenajate conform noului concept. În magazinele modernizate, prezentarea sortimentului și a ofertelor este inspirată de stilul scandinav, cu podelele din lemn de culoare deschisă, cu un nou sistem de iluminat mai eficient energetic și prin culori discrete.

Citeste si:
MAMBricolaj Ghencea generează aproape o cincime din vânzările rețelei: care sunt cele mai căutate produse
MAMBricolaj Ghencea generează aproape o cincime din vânzările rețelei: care sunt cele mai căutate produse

Noua organizație JYSK România, Bulgaria și Turcia

În cursul anului financiar 2022-2023, JYSK a deschis primele magazine în Turcia, care sunt coordonate de echipa de management din România. Primele două magazine JYSK din Turcia au fost inaugurate în luna mai în Istanbul, iar în decembrie 2023 este planificată deschiderea celui de-al treilea magazin JYSK, tot în Istanbul.

Responsabili de cele trei țări, România, Bulgaria și Turcia, sunt Alex Bratu - Country Director, Simona Carp – Head of HR și Cristian Cuzmin – Financial Manager.

JYSK a inaugurat primul magazin din România în anul 2007 în Oradea. În prezent, retailerul scandinav deține 138 de magazine și 1.170 de angajați.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  11 magazine JYSK inaugurate în 2023, în România, și alte 18, modernizate: cifrele înregistrate de retailerul scandinav