Cei 100 de elevi sustinuti de PENNY Market fac parte din programul „Vreau in clasa a 9-a”, program derulat de 11 ani de Fundatia World Vision Romania.
PENNY este unul dintre partenerii programului si, pe langa oportunitati de practica si angajare, sustine cei 100 de elevi cu burse lunare in valoare de 150 de lei per elev si le ofera posibilitatea tuturor de a participa la cursurile scolii de vara.
Irina Butnaru, PENNY Market | REWE Romania a declarat, citata de wall-street.ro: “Am inceput parteneriatul cu World Vision Romania in 2017, cand ne-am propus sa ii sustinem pe tinerii din mediul rural intr-una dintre cele mai importante etape din viata lor: orientarea in alegerea unei cariere. In primii doi ani, am sustinut 28 de elevi prin burse de studiu, stagii de practica si oportunitati de angajare, iar in prezent, suntem bucurosi ca am crescut numarul de burse si stagii la 100.”
Lipsa locurilor de munca este una dintre principalele probleme cu care se confrunta tinerii din mediul rural. Conform datelor Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, la sfarsitul lunii februarie 2019, numarul de cetateni someri era de 288.568, din care 202.922 provin din mediul rural.