Lectură de un minut

08 Feb 2018 - Știri și Noutăți

100 de ani de Romania: Penny Market demareaza campania Centenarul

REWE Romania lanseaza prin Penny Market campania "100 de ani de Romania”. Aceasta este dedicata Centenarului Marii Uniri, anunta retail-fmcg.ro
 

 

Compania a initiat republicarea cartii „Dictatura Gastronomica” semnata de Constantin Bacalbasa, intr-o prima editie ilustrata. Aceasta este o monografie culinara a Romaniei interbelice unde sunt curpinse retete.

PENNY Market isi propune astfel sa aduca in atentie momente savuroase si memorabile din evolutia productiei, comertului si consumului de produse alimentare din ultimul secol. Se redescopera obiceiuri si preferinte romanesti care au trecut testul timpului, de-a lungul unei perioade de 100 de ani.

Aceeasi sursa l-a citat pe Dennis Biernatzki, General Manager REWE Romania: In contextul discutiilor din sfera publica despre identitate nationala si traditii, ne mandrim deja cu lansarea unei beri marca proprie cu 100% ingrediente romanesti, precum si cu sortimentul nostru de carne 100% romanesc. Mai mult, in 2018 celebram 100 de ani de Romania si prin republicarea unei carti despre valorile gastronomice specific romanesti. Suntem mandri sa adaugam sortimentului nostru „Dictatura Gastronomica” de Constantin Bacalbasa, carte care va fi disponibila exclusiv in reteaua noastra de magazine”

Citeste si:
Rebranding: PENNY Market devine PENNY. Pentru 2020 sunt planificate 75 de remodelări PENNY. și până la 25 de magazine noi

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  100 de ani de Romania: Penny Market demareaza campania Centenarul