Lectură de 2 minute

14 Mar 2019 - Evenimente

Peroni Nastro Azzuro lanseaza o noua identitate vizuala, la 14 ani de la lansarea din Romania

Abonează-te pe  

Brandul care a introdus stilul in lumea berilor cu mai mult de 50 de ani in urma trece printr-o transformare la nivel de identitate vizuala, pentru prima data in ultimii 14 ani.

 

Peroni Nastro Azzurro, berea premium italiana, isi rafineaza identitatea vizuala - introduce un nou logo si lanseaza pe piata din Romania o noua sticla si un nou pahar, insotite de un ambalaj si o identitate vizuala ce includ elementele iconice ale brandului.

Aceasta reinnoire reprezinta cea mai semnificativa schimbare a brandului la nivel global din 2005 si confirma pozitionarea ca simbol al inconfundabilului stil italian la nivel mondial.

Inspirata din pasiunea pentru viata traita frumos, noua identitate Peroni Nastro Azzurro este caracterizata de un design nou, simplu, elegant si creat cu mare atentie, ce are la baza istoria bogata a brandului, vizibila prin introducerea unor elemente istorice.
Timp de peste un deceniu, sticla si paharul Peroni au adus maiestria si eleganta stilului de viata italian mai aproape de consumatorii din intreaga lume. Noul design continua aceasta mostenire si propune o sticla ce scoate in evidenta o forma eleganta si curbe sofisticate. Semnatura lui Giovanni Peroni – fondatorul Birra Peroni – este gravata atat pe sticla, cat si pe pahar. Noua identitate vizuala include si schimbarea etichetei, care are acum o forma hexagonala.
Noul design minimalist se extinde si in cazul paharului, care a fost creat special pentru a amplifica experienta consumului de bere la draught. Aceasta schimbare a paharului iconic Peroni Nastro Azzurro pastreaza acelasi profil inalt si elegant, dar cu o noua baza hexagonala, care se potriveste cu forma noii etichete.
Peroni Nastro Azzurro este un brand atemporal, cu o puternica componenta de traditie si o origine autentica ce exprima stilul italian consumatorilor sai. Noua sticla si noul pahar duc mai departe personalitatea Italiei moderne cu un design minimalist, inspirate in acelasi timp din istoria brandului. Speram ca noua imagine sa fie apreciata de catre consumatorii din Romania si sa-i transpuna intr-o stare de spirit italiana care le aduce bucurie atunci cand degusta un Peroni Nastro Azzurro.”, declara Bogdan Jianu, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro.
Ambalajele care dezvaluie noua identitate vizuala Peroni Nastro Azzurro sunt disponibile in retelele de comert modern si traditional din Romania de la inceputul lunii martie si includ sticla nereturnabila de 330ml, varianta de 500ml disponibila la doza si sticla returnabila, precum si Peroni Piccola la 250ml.
Birra Peroni a demarat productia de bere in 1846, iar Nastro Azzurro a aparut la inceputul anilor ‘60 in Roma, Italia, fiind lansata la nivel mondial in anul 2005. In Romania, Peroni Nastro Azzurro este o marca din portofoliul Ursus Breweries, o bere blonda premium, cu gust proaspat si efervescent, disponibila imbuteliata (250ml, 330ml, 500ml sticla si doza) si draught.

Retail.ro /  Retail.ro /  Evenimente /  Peroni Nastro Azzuro lanseaza o noua identitate vizuala, la 14 ani de la lansarea din Romania