Lectură de un minut

11 Jan 2019 - Evenimente

O noua campanie de imagine pentru Pepsi

Pentru noul an, brandul de bauturi racoritoare Pepsi a lansat o noua campanie de imagine si un slogan nou - „For the love of it”, noteaza Pagina de Media.

 

Odata cu schimbarile, Pepsi renunta la sloganul lansat in 2012 - "Live for now". Printre noutatile anuntate se numara si:

  • un nou imn al marcii
  • o noua platforma de marketing
  • un nou design al bauturilor cu grafica inedita
  • un parteneriat cu producatorul Simon Fuller

Pepsi are un record unic in sustinerea tinerelor talente din muzica, colaborand pentru prima oara cu Spice Girls si acum, cu Now United. Campania For the love of it reflecta multe dintre valorile pozitive care sunt prezente si la Now United si stiu ca ii va inspira si va permite grupului si fanilor din toata lumea sa se bucure de pasiunile lor, mai mult ca niciodata ", a declarat Simon Fuller, citat de aceeasi sursa.

Citeste si:
Vivre organizeaza Mega Sale

 

 

Citeste si:
Shopping City Timisoara - campanie de Craciun pentru 100 de copii
 
 
Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

Citeste mai departe: