Produsele din colectia „Esmara by Heidi Klum” vor fi puse in vanzare pe 18 septembrie la nivel international.
Inainte, pe 7 septembrie, Heidi Klum si compania Lidl vor dezvalui in cadrul unui eveniment de moda de la New York, secretul din jurul campaniei #LETSWOW. Aceasta a inceput din luna august si a fost desfasurata in 28 de tari.
Marco Giudici, Director National de Achizitii si Marketing Lidl Romania a declarat: „Lidl, pana acum, nu a avut nicio legatura cu moda. Avand-o pe Heidi Klum alaturi de noi ca sursa de inspiratie creativa, dar si ca designer de succes, ne-am propus sa schimbam acest lucru. #LETSWOW ne surprinde si aduce distractie in moda – asa cum ne dorim sa faca si Lidl in lumea modei”.
Colectia propusa de fotomodel este una versatila si inspirata de metropola americana. iar rezultatul este unul spectaculos. Se ofera un aspect urban cu efect wow: sacouri Leo si topuri delicate, jachete Bomber si Super Skinny Jeans, dantele rafinate si jachete din piele in stil rock, nuante de albastru stralucitor sau cognac cald.
Fiecare piesa vestimentara ne convinge prin calitatea foarte buna la un pret specific magazinelor Lidl, incepand de la 34.99 de lei, pana la 139 de lei. Exceptie va face jacheta din piele naturala, al carei pret va fi de aproximativ 290 de lei.Pe langa articolele vestimentare, disponibile in marimile 34-44, colectia cuprinde accesorii si incaltaminte, cu marimi cuprinse intre 37 si 41
Perwoll lansează la Romanian Fashion Week, o colecție capsulă din haine vintage
