Lectură de un minut

16 Feb 2015 - Știri și Noutăți

Noriel introduce pick-up din magazine la comenzile online

Abonează-te pe  

Compania de jucarii Noriel estimeaza ca isi va tripla cifra de afaceri din vanzari online in 2015, avand in plan inclusiv introducerea unui serviciu de pick-up in magazin pentru comerciale online, a declarat Cristian Constantinescu, CEO al Noriel.

In 2014, vanzarile de pe noriel.ro au inregistrat o crestere de 60% a comparativ cu 2013, iar estimarile sunt ca trendul ascendent se va pastra si in 2015. Ce cauta consumatorul roman? Noriel a identificat inca din anii trecuti doua tendinte in care a investit si pe care le-a dezvoltat. Ca si pana acum, jucariile cu promovare pe canalele Tv au si vanzari mai bune, insa s-au detasat si produsele de licenta, precum printesele Disney sau jucariile educative. De aceea si Noriel a investit mai mult in dezvoltarea acestor jocuri si jucarii educative sau creative sub brand propriu: Micul Artist, Plastelino, Color Chic, papusile bebelusi Maia, papusile fashion Sofia, gama Noriel Bebe si Noriel Kids, precum si gama de jocuri si puzzle-uri.

In 2014, Noriel a deschis 13 noi magazine de jucarii si doua magazine tip one-stop-shop destinate proaspetilor parinti. Planul pentru 2015 va include extinderea retelei de magazine de mari dimensiuni (750 - 1.000 metri patrati), investitia aproximativa pentru o locatie fiind de pana la 500.000 de euro.

Citeste restul articolului pe Wall-Street.ro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Noriel introduce pick-up din magazine la comenzile online