Noriel introduce pick-up din magazine la comenzile online

Noriel introduce pick-up din magazine la comenzile online

Publicat pe 16 Februarie 2015 in Stiri si noutati

Compania de jucarii Noriel estimeaza ca isi va tripla cifra de afaceri din vanzari online in 2015, avand in plan inclusiv introducerea unui serviciu de pick-up in magazin pentru comerciale online, a declarat Cristian Constantinescu, CEO al Noriel.

In 2014, vanzarile de pe noriel.ro au inregistrat o crestere de 60% a comparativ cu 2013, iar estimarile sunt ca trendul ascendent se va pastra si in 2015. Ce cauta consumatorul roman? Noriel a identificat inca din anii trecuti doua tendinte in care a investit si pe care le-a dezvoltat. Ca si pana acum, jucariile cu promovare pe canalele Tv au si vanzari mai bune, insa s-au detasat si produsele de licenta, precum printesele Disney sau jucariile educative. De aceea si Noriel a investit mai mult in dezvoltarea acestor jocuri si jucarii educative sau creative sub brand propriu: Micul Artist, Plastelino, Color Chic, papusile bebelusi Maia, papusile fashion Sofia, gama Noriel Bebe si Noriel Kids, precum si gama de jocuri si puzzle-uri.

In 2014, Noriel a deschis 13 noi magazine de jucarii si doua magazine tip one-stop-shop destinate proaspetilor parinti. Planul pentru 2015 va include extinderea retelei de magazine de mari dimensiuni (750 - 1.000 metri patrati), investitia aproximativa pentru o locatie fiind de pana la 500.000 de euro.

Citeste restul articolului pe Wall-Street.ro.


Mai multe despre

Jucarii, Magazine, Retaileri jucarii, Comenzi online, Noriel

Recomanda

Comentarii: Noriel introduce pick-up din magazine la comenzile online