Mutare strategica pentru Carrefour, care anunta un parteneriat surpriza

Publicat pe 7 August 2018 in Stiri si noutati

Saptamana aceasta s-a confirmat un parteneriat strategic intre Tesco si Carrefour, una gandita pe termen lung pentru putea tine negocieri cu furnizorii in ideea reducerii de preturi, informeaza Digi 24.

Inca din luna iulie, cele doua companii au anuntat ca alianta lor vizeaza acoperirea relatiilor cu furnizorii globali, precum si achizitiile comune de produse sub brand propriu.

Parteneriatul Tesco si Carrefour este aproximat la vanzari combinate in valoare de 170 de miliarde de dolari.

Acesta vizeaza asigurarea de preturi de achizitii mai bune pentru diversi furnizori, printre care si Nestle Procter & Gamble, Unilever, Danone etc. Scopul este imbunatatirea competivitatii grupurilor.

S-au facut precizari ca schimbarea va intra in vigoare din octombrie anul acesta.


Mai multe despre

Carrefour, Parteneriat, Tesco

Recomanda

Comentarii: Mutare strategica pentru Carrefour, care anunta un parteneriat surpriza

Cataloage si oferte