MOL deschide magazine Fresh Corner in toate benzinariile

Publicat pe 24 Octombrie 2018 in Stiri si noutati

MOL Romania, al patrulea operator de benzinarii din tara, lanseaza prima campanie de imagine pentru conceptul Fresh Corner. Eduard Novak este ambasadorul de brand, informeaza publicatia Ziua Cargo. In prezent, numarul statiilor Fresh Corner a ajuns la 123, din totalul de 218 de statii MOL din Romania.

MOL Romania continua planurile de extindere a segmentului Consumer Services, cu accent pe implementarea conceptului Fresh Corner. Acesta a fost introdus in Romania in vara lui 2015.

MOL lanseaza si prima campanie de imagine pentru brandul Fresh Corner. Eduard Novak, singurul campion paralimpic la ciclism al Romaniei, devenind astfel ambasadorul Fresh Corner in Romania.

Levente Borviz, Head of Retail MOL Romania a declarat: “Statiile noastre cu Fresh Corner au devenit un punct de referinta pentru clientii nostri in ceea ce priveste oferta de servicii si produse de calitate. Am reusit sa dezvoltam acest concept intr-un timp foarte scurt, ajungand azi la 123 de statii in care acesta este implementat. Este un proiect de succes pe care ne dorim sa il extindem in continuare si in 2019. Lansam astazi prima campanie integrata de imagine Fresh Corner si ma bucur ca alaturi de noi in acest demers este Eduard Novak, singurul campion paralimpic la ciclism al Romaniei, ambasador Fresh Corner. Il admir pentru puterea si determinarea de a obtine succesul mult dorit, cred ca valorile lui se aseamana cu cele ale MOL Romania si acest parteneriat al nostru va fi de asemenea unul de succes. De altfel, Eduard este o persoana care calatoreste mult si cunoaste inddeaproape oferta noastra Fresh Corner”.
MOL Romania a lansat de curand si oferta de toamna disponibila in toate statiile Fresh Corner. Selectia gastro include o varietate de bauturi aromate, gustari si preparate calde, printre care:
  • toast cald cu sunca si cascaval (cu o varianta de paine fara gluten)
  • bagheta cu sunca de porc la cuptor
  • salata de toamna cu mozzarella
  • bacon si legume
  • bagheta multi-cererale cu brie si rosii uscate
  • fresh de portocale cu ghimbir
  • limonada revigoranta cu fructe de padure.
Pe langa oferta alimentara de sezon, in statiile Fresh Corner clientii au la dispozitie peste 20 de tipuri de cafea, in varianta low-fat sau decofeinizata.
Fresh Corner reprezinta componenta de retail a statiilor MOL, cu o oferta completa de cafea, produse gastro (selectie de sandwich-uri calde si reci, hot-dog, burgers, coaste, aripioare etc.), produse proaspete de panificatie si bunuri de larg consum, intr-un spatiu complet reamenajat.

Mai multe despre

MOL benzinarie, Fresh corner, Eduárd Novák

Recomanda

Comentarii: MOL deschide magazine Fresh Corner in toate benzinariile